Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان به جز طرح های بخش نوسازی بافت های فرسوده است و تعدادی طرح نیز با مشارکت بخش خصوصی و اخذ تسهیلات بازآفرینی شهری به عنوان رویکرد مهم دولت دوازدهم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: حدود دو هزار میلیارد ریال طرح احداث و تکمیل بزرگراه ها و محورهای مواصلاتی نیز سال گذشته در این استان اجرا شد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به اجرای طرح بازآفرینی شهری دارد و قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری با همکاری و مشارکت تمام دستگاه های ذیربط در محدوده ها و محله های هدف اجرا می شود و استان خراسان رضوی به ویژه شهرستان گناباد با توجه به قدمت و پیشینه آن از ظرفیت بسیار برای اجرای این طرح برخوردار است.

فرماندار گناباد هم گفت: گرچه این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در جنوبی ترین نقطه استان خراسان رضوی از نظر برخی شاخص ها عقب تر از سایر نقاط است ولی دولت دوازدهم با عزم جدی برای ارتقای شاخص های منطقه ای در بخش های گوناگون تلاش می کند.

حامد قربانی با اشاره به برخی مشکلات و اختلاف های بین اداره راه و شهرسازی، شهرداری ها و مسکن مهر و همچنین تغییر کاربری ها به دلیل کمبود نظارت، از دست اندرکاران اداره راه و شهرسازی این شهرستان خواست با صیانت از املاک واقع در حریم، بستر اجرای طرح های مهمی مانند راه آهن و محورهای مواصلاتی را فراهم کرده و با تقویت نظارت و هماهنگی بین بخشی این تنگنا ها را کاهش دهند.

در این مراسم علیرضا میرشاه به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی گناباد معرفی و از خدمات جواد رمضانی قدردانی شد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان