Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:23:39 GMT

مدیران باید جهادی عمل کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۸۲۷

مدیران باید جهادی عمل کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شهربابک که با هدف بررسی و اعلام اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال ۹۸ برگزار شد، با اشاره به وضعیت اعتبارات در سطح کشور گفت: هنر مدیر این است که در وضعیت بحران مدیریت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران باید جهادی عمل کرده و خط مشی رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و با وجود کمبود‌ها به پتانسیل‌های داخلی توجه نمایند.

فرماندار شهربابک تاکید کرد: با خلاقیت و نوآوری در کنار کمبود‌ها و امکانات موجود، مدیریت جهادی نمایند.

قائینی با تاکید بر اینکه شرکت‌های اقماری موظف اند به شهرستان شهربابک خدمات دهند، گفت: به دنبال ایجاد یک راهبرد اساسی جهت بهره وری از خدمات شرکت‌ها و معادن سطح شهربابک، تحت نظر یک تیم مدیریتی از مدیران تراز اول شهرستان در راستای منافع کلی شهرستان هستیم.

انتهای پیام /ی

لزوم خلاقیت و نوآوری در کنار کمبود‌ها و امکانات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این‌نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی درعرصه‌های سازندگی گفت:بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود:امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستا‌ها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این‌نشست با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی و‌گروه‌های جهادی شهرستان خوی گفت:
درحال حاضر ۲۸۲ گروه جهادی فعال در شهرستان خوی در عرصه سازندگی مشغول خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته هستند 
وی افزود: در یکسال گذشته بسیج سازندگی سپاه خوی بیش از ۵۰ طرح عمرانی را با اعتباری بیش از ۲۰۰میلیاردریال اجرا کرده است 
وی آبرسانی به ۳ روستا و مرمت و بازسازی ۴۱ مسجد خسارت دیده در زلزله‌های خوی، اجرا‌ی طرح‌های تامین آب کشاورزی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستایی
وی افزود: بسیج سازندگی سپاه در این‌مدت با اجرای۳۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی و باپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و‌صنعت شغل ایجاد کرده‌است

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • پوکی استخوان و ضعف ایمنی بدن به‌دلیل کمبود این ویتامین
  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند