Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین برقراری اظهار کرد: طرح آرامسازی محور قدیم قم – تهران به دلیل طول مسیر و حجم عملیات بارریزی درآن، فازبندی شده و درسه قطعه برای اجرا تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامسازی در قطعه یک این محور اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این طرح نیز از اردیبهشت ماه سال جاری کلید خورده است که امیدواریم درصورت عدم تداخل برخی وظایف زمان بر، تا پایان شهریور ماه 98 تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست راهداری آزادراه و جاده قدیم قم – تهران طول مسیر اجرای این طرح را به طور متوسط 14 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: حجم عملیات بارریزی درفاز دوم این پروژه بیش از 55 هزار متر مکعب است که این میزان بارریزی نشان از حجم گسترده عملیات اجرایی است.

برقراری عرض مسیر در حال بارریزی را متغیر و بین 3 تا 7 متر دانست و تصریح کرد: به دلیل اختلاف سطح سواره رو با حریم راه، متوسط ارتفاع حجم بارریزی بین یک تا 4 متر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده قم تهران برنا قدیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود