Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رمضانی روز سه شنبه در آئین افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در کانون فرهنگی تربیتی میثم منطقه ۱۷ تهران اظهار داشت: در یکهزار و ۱۸۲ کانون فرهنگی تربیتی با ۴ میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داریم.
وی گفت: تربیت فقط وظیفه آموزش و پرورش نیست و تنها ۱۴ درصد از وقت دانش آموزان در اختیار این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: شهرداری و شورای شهر تهران، بودجه خود را در اختیار مکان‌های فرهنگی که ما در کیفیت برنامه‌های آنها دغدغه داریم، اختصاص می‌دهند.
وی گفت: اگر بودجه‌های فرهنگی که در اختیار سازمان‌ها و نهادهایی که جز وظایف ذاتیشان نیست، در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، این آمادگی هست که با وجود معلمان و مربیانی که نسبت به انقلاب و نظام دغدغه دارند، اقدامات شایسته ای در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام شود.
رمضانی افزود: انتظار داریم شرکای تربیتی، برای ما و ۳۰ هزار پایگاه تابستانی بودجه اختصاص دهند.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: این نهاد به دلیل اهمیتی که به حوزه تربیتی و اوقات فراغت قائل هست، با همان بودجه اندک خود برای غنی‌سازی این موضوع فعالیت می‌کند.
در پایان این آئین از خانواده ۲ شهید مدافع حرم تجلیل شد.
آئین افتتاح پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش روز سه شنبه با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان در کانون فرهنگی تربیتی میثم منطقه ۱۷ برگزار شد.
تهرام/۷۲۴۵//‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت آموزش و پرورش دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳