Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سردار محمدرضا مهماندار دراین باره گفت: با توجه به برگزاری کنکور سراسری در روز پنج شنبه (سیزدهم تیرماه) و برای رفاه شهروندان تهرانی و افرادی که در این امتحان شرکت می‌کنند با هماهنگی به عمل آمده با سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، طرح ترافیک در این روز اجرا نخواهد شد.

وی تاکید کرد: عدم اجرای طرح ترافیک تنها مختص به همین روز بوده و اجرای آن در دیگر ایام سال طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، طرح ترافیک ، طرح ترافیک جدید ، سردار محمدرضا مهماندار ، شهرداری تهران ، شورای شهر تهران ، کنترل ترافیک ، تهران من سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طرح ترافیک طرح ترافیک جدید شهرداری تهران شورای شهر تهران کنترل ترافیک تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد