Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:40:57 GMT

داستان زندگی سردار بی‌سر فراگیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۷۳۲۹

داستان زندگی سردار بی‌سر فراگیر می‌شود

روایت زندگی فرمانده بی سر؛ شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری به قلم اکبر صحرایی، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

به گزارش مشرق، روایت زندگی فرمانده بی سر؛ شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری به قلم اکبر صحرایی، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

سردار شهید حاج عبدالله اسکندری هر چند رزمنده ای نام آور در جنگ تحمیلی بود، اما نام او وقتی سرزبان ها افتاد که به جمع مدافعان حرم پیوست و پیکر مطهرش پس از شهادت به دست گروه تروریستی داعش افتاد!

ابوجعفر نامی که از فرماندهان این گروه تروریستی بود سر از تن بی جان سردار جدا کرد و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طولی نکشید که وعده ی خدا محقق شد و با کشته شدن ابوجعفر به دست ارتش سوریه، این بار تصویر لاشه ی او بود که در معرض دید جهانیان قرار گرفت و دل همه ی دوستداران شهید را شاد کرد.

عبدالله اسکندری در محله فقیرنشین قصرالدشت شیراز متولد شد که همین مساله سبب شده تا خاطرات خاص و شیرینی در این مرحله از زندگی او رقم بخورد و در دوران جوانی در هشت سال دفاع مقدس عاشقانه جنگید و سپس به سوریه رفت. شهید عبدالله اسکندری مدیرکل بنیاد شهید استان فارس را در سال‌های گذشته بر عهده داشت و با اصرار خودش در سال ۱۳۹۳ عازم سوریه شد. طی ماموریتی که با دشمن داعشی درگیر شد، توسط تک‌تیرانداز به شهادت رسید. او نخستین شهید مدافع حرم به دست داعش است که سر وی را جدا کرده بودند و متاسفانه پیکر این شهید بزرگوارهنوز به وطن بازنگشه است.

کتیبه ژنرال رمان ۱۰۰۰ صفحه ای است از زندگی سراسر افتخار و شجاعت شهید اسکندی که پس از ۵ سال تلاش و تحقیق توسط نویسنده نام آور و انقلابی کشور؛ اکبر صحرایی به رشته تحریر در آمده است.
این کتاب از کودکی شهید اسکندری شروع می شود و در زمان شهادتش تمام می شود و حجم عظیمی از کتاب را دورانی در بر میگیرد که شهید عبدالله اسکندری در هشت سال دفاع مقدس است.

کتبه ژنرال؛ روایت زندگی فرمانده بی سر شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری به قلم اکبر صحرایی به رشته تحریر در آمده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس لیگ ملت های والیبال انتشارات شهید کاظمی کتاب نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900702

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا