Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: آغاز به‌کار پروژه ۶۰۰۰ متری موزه را خواهیم داشت که برای سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود، این مجموعه محدوده بوستان کوهسنگی است و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار حسینعلی یوسف علیزاده ظهر امروز در مراسم آغاز مجدد عملیات احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس متبرک به حضور دو پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: خراسان رضوی با وجود خیل عظیم رزمندگان، یگان‏‌های موثر در دفاع مقدس و ویژگی‎های خاص‌اش، حقش این بود زودتر از این شاهد ایجاد، افتتاح و بهره‎برداری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون 17 استان در کشور ساختمان موزه احداث شده دارند که 14 استان از این تعداد موزه فعال دارند. 

یوسف علیزاده با بیان اینکه ما هم باید برای بهره‎برداری، سرعت کارمان را بالاتر ببریم، اضافه کرد: این مرکز با نشر ارزش‎های دفاع مقدس می‎خواهد مقاومت و ایستادگی را ثابت کند. کاری که شهیدان عزیزمان انجام دادند و با فدا کردن جانشان مقاومت‎شان را نشان دادند. بنای فعلی 3 هزار متر وسعت دارد، بنای مشابهی با همین متراژ هم برای موزه در نظر گرفته شده است. تاکنون حدود 8 میلیارد تومان صرف احداث این مرکز شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن اشاره به مساعدت شورای اسلامی و شهرداری مشهد در زمینه احداث این مراکز خاطرنشان کرد: در این مرحله حدود 40 میلیارد تومان تامین اعتبار شده که پیمانکار از امروز آغاز به‌کار می‌‎کند و امیدواریم بتوانیم خرداد سال 99 ساختمان پژوهشکده و مرکز فرهنگی را افتتاح کنیم.

پیکر گلگون دو شهید دفاع مقدس در قزوین تشییع شدعملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی کلید خوردترک‌ها و مصری‌ها پای خاطرات رزمنده جوان دفاع مقدس ایران می‌نشینند

وی افزود: همزمان با پروژه‌های ذکر شده آغاز به‌کار پروژه 6000 متری موزه را خواهیم داشت که برای سال 1400 افتتاح می‌شود؛ این مجموعه محدوده بوستان کوهسنگی است و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

یوسف علی‌زاده گفت: امروز علاوه بر اجرای عملیات احداث این ساختمان، دو اقدام دیگر هم در خصوص مرکز فرهنگی انجام خواهیم داد و بازتعریف طرح محتوایی برای مرکز فرهنگی را نیز در دستور کار قرار می‌دهیم. از افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند، درخواست کمک و یاری داریم تا در محتوا و جذب مخاطب به ما کمک کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر همکاری همه سازمان‌ها با این مجموعه، عنوان کرد: این مرکز با منابعی که تعریف شده یک گام به جلو می‎رود اما تکمیل نمی‌شود. امیدواریم این همکاری بین سازمان‎ها وجود داشته باشد که دوباره پروژه ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح طرح‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص‌های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدف‌گذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف خراسان شمالی، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز و تجهیزات درمانی استان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اسکلت‌بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفته نیز به اتمام رسیده، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

حسین‌نژاد تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت‌های موجود در خراسان شمالی رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های در حال انجام بر اساس نیازسنجی و بر حسب نیاز خراسان شمالی پیگیری و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن طرح‌های بزرگ‌تر در حوزه‌های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص‌های توسعه باشیم.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در بخش سلامت با پیگیری‌های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدف‌گذاری و در حال اجرا است.

کد خبر 6090450

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است