Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده در ارتباط تلفنی با برنامه "صبح و گفت وگو" رادیو گفت و گو با اشاره به روند رو به رشد حمایت‌های مردمی از سوی مساجد اظهار کرد: مساجد در مشارکت در امر سازندگی، انگیزه بسیاری ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اینک آمار دقیقی از کمک‌های مردمی در مساجد، به نقاط سیل زده در دست نیست، افزود: بسیاری از مساجد در استان تهران، ساخت منازل در مناطق سیل زده را تقبل کردند؛ به عنوان مثال یک مسجد ساخت ۱۱۰ منزل را در این مناطق بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد یادآور شد: استان‌های مقصد، باید بعد از دریافت کمک‌ها، آمار و گزارش دقیق در رابطه با اخذ کمک‌ها را ارائه دهند.

حجت الاسلام نوری زاده در عین حال ازهمبستگی تمامی دستگاه‌ها در زمان بحران، خاصه سیل اخیر سخن گفت و افزود: از ظرفیت‌های بسیج، سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی، ارتش و سایر نهادها استفاده شد و این حس نوع دوستی در جهان زبان زد است.

وی ابراز امیدواری کرد روند حمایت‌ها بگونه ای پیش رود که مردم خسارت دیده در سیل، هرچه زودتر به زندگی عادی بازگردند.

کد خبر 4656094

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد سیل کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود