Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر کرمان که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان برگزار شد، بیان داشت: دولت تدبیر و امید با هدف ایجاد کیفیت بهتر زندگی برای مردم روی کار آمده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم توسعه، توسعه اجتماعی، بخش بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: استان کرمان در بخشی از شاخه‌های بهداشت و درمان از حد و استاندارد بهداشت و درمان پایین‌تر است بنابراین باید در یک مدت زمان معقول این شاخص‌ها را به حد استاندار کشور برسانیم.

فدایی تصریح کرد: برای تحقق این امر باید بین دولت، بخش خصوصی و خیران یک تعامل صورت بگیرد طبیعی است که دولت به تنهایی نمی‌تواند در میان مدت به اهداف خود برسد لذا ما باید به توسعه متوازن برسیم.

وی یادآور شد: در بخش دولتی ما باید به کمبودهایی که در جنوب و شرق استان کرمان داریم توجه کنیم و شاخص‌ها را تا حد ممکن به استانداردهای کشور نزدیک کنیم لذا سهمی که به بهداشت و درمان می‌دهیم باید متناسب با نیازهای این بخش باشد.

استاندار کرمان افزود: ما از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنیم لذا بخش خصوصی کمک‌های خوبی در این زمینه داشته است. باید در زمینه بهداشت و درمان به این نتیجه برسیم و تسریع شود و توسعه پیدا کند.

وی گفت: در بخش خیران استان کرمان سابقه بسیار خوبی داریم مؤسسات درمانی با سابقه‌ای داریم که توسط خیران ساخته شده اند و امیدواریم با کمک هم در یک مدت زمان معقول به شاخص‌ها مورد نظر برسیم.

کد خبر 4656155

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان حوزه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست