Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در غیاب 3 بازیکن این تیم برگزار شد.
به گزارش آریا، اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز یک تمرین بدنسازی را در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کردند. فرشید باقری، مهدی قائدی و محسن کریمی در تمرین امروز حضور نداشتند. 2 بازیکن اول به دلیل مصدومیت و کریمی به دلیل شرکت در امتحانات دانشگاهی در محل تمرین حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بدسنازی کردند. در بخش آخر تمرین کار هوازی صورت گرفت که این تمرین در محوطه چمن مصنوعی برگزار شد. تیم فوتبال استقلال قرار است هفته اینده راهی کشور ترکیه شود.
تیم فوتبال استقلال از یک‌شنبه هفته گذشته تمریناتش را با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید ایتالیایی‌اش را آغاز کرد و بازیکنان این تیم به مرور به تمرینات اضافه شدند. در این بین وضعیت همکاری چند بازیکن با استقلال مشخص نیست که یکی از آن‌ها روزبه چشمی، بازیکن ملی‌پوش این تیم است. در همین رابطه کریمی، مدیربرنامه‌های این بازیکن درباره وضعیت چشمی اظهار کرد: ما تاکنون مذاکره رسمی با باشگاه استقلال نداشتیم ولی یکی‌، دو بار جلساتی را بدون حضور چشمی برگزار کردیم. چشمی در این مدت برای سپری کردن تعطیلات در دوبی حضور داشت و پس از بازگشتش در یکی، دو روز آینده به همراه او به باشگاه می‌رویم تا با مدیران استقلال مذاکره کنیم.
او افزود: این بازیکن پیشنهاداتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا دارد. البته اگر قرار بر لژیونر شدنش باشد، به احتمال زیاد به اروپا می‌رود چون پیشنهاد الاهلی قطر را هم به همین دلیل رد کرد. مدیربرنامه‌های چشمی در پایان گفت: تنها اولویت چشمی برای بازی در ایران، استقلال است و او به هیچ عنوان در باشگاه دیگری بازی نمی‌کند. البته او از چند باشگاه مانند تراکتورسازی، پدیده و… پیشنهاد داشت اما چون تنها انتخابش در ایران استقلال است، اصلاً با این باشگاه‌ها وارد مذاکره نشدیم.
هافبک تیم فوتبال استقلال تصمیم دارد با ادامه روند درمان خود بدون جراحی برای آبی پوشان از ابتدای فصل به میدان برود. فرشید باقری به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ در تمرینات تیم استقلال شرکت نکرده و این بازیکن در جلسه‌ای با استراماچونی به وی اعلام کرد که در حال پیگیری روند درمان خود است. در این بین باقری از پای خود عکس گرفت و پزشکان و جراح متخصص تشخیص دادند این بازیکن باید پای خود را به تیغ حراحی بسپارد که در این صورت باقری حداقل 3 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود اما ظاهرا خود باقری تصمیم گرفته که جراحی نکند و با درمان قسمت مصدوم به فوتبال خود ادامه بدهد. به این ترتیب باقری باید طی هفته های آتی به درمان مچ پای مصدوم بپردازد و بعد از آن به تمرینات استقلال اضافه شود.
در شرایطی که از شروع تمرینات استقلال با آندره استراماچونی حدود یک هفته می‌گذرد، اما همام طارق بازیکن عراقی همچنان از حضور در تمرینات خودداری می‌کند. حساب «البوابه» عراق در توئیتر مدعی شد دلیل غیبت طارق در تمرینات استقلال عدم توافق وی با این باشگاه به خاطر درخواست مالی سنگین بوده است: «آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال از باشگاه درباره علت غیبت همام طارق سوال می‌کند چرا که به این بازیکن نیاز دارد. باشگاه از پاسخ به این سوال خودداری می‌کند. همام از باشگاه مبلغ زیادی را طلب کرده است ولی این پول با وجود سفر همام به ایران و جلسه اش با مسئولان استقلال، به وی پرداخت نشد. همام هم به نوبه خود از حضور در استقلال خودداری کرد و به بغداد بازگشت.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال چشمی باقری همام طارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!