Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالاری افزایش سرعت و کیفیت، صرفه جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای توسعه سرویس‌های غیرحضوری برشمرد و گفت: خدمات غیرحضوری رضایت خاطر جامعه تحت پوشش را به همراه خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «مصطفی سالاری» در جلسه‌ای که به منظور ارزیابی روند توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیران ارشد این سازمان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق اهداف سازمان در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری بایستی مشوق‌هایی برای استفاده از این خدمات ایجاد و مراحل توسعه این بخش از خدمات به گونه‌ای طراحی شود تا در دوره زمانی مشخصی خدمات صرفا به صورت غیرحضوری ارائه و خدمات حضوری حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برلزوم برنامه ریزی مناسب برای پایان دادن به ارائه همزمان خدمات حضوری و غیرحضوری تأکید کرد و افزود: بایستی خدمات غیرحضوری با مزایای قابل توجهی همراه باشد تا مخاطبان سازمان بهره‌برداری از خدمات غیرحضوری را به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی ترجیح دهند.

 

وی با اشاره به اینکه در مراحل اولیه توسعه خدمات غیرحضوری برای استفاده از تعداد محدودی از خدمات مراجعه حضوری نیز مورد نیاز است، گفت: برای حذف مراجعه حضوری درباره این خدمات باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و خدمات به صورت کاملا غیرحضوری ارائه شود.

 

سالاری تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک ارتقاء شفافیت و سلامت اداری است که این امر با حذف خدمات حضوری محقق می‌شود و ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به صورت همزمان کمکی به تحقق این هدف نمی‌کند.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درحال حاضر بیش از 40 خدمت سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و در آینده بسیار نزدیک تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه به بیش از 60 خدمت می‌رسد.

قائم موهبتی، معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با برگزاری منظم جلسات ارزیابی توسعه خدمات غیرحضوری مشکلات و نقاط ضعف سامانه‌های خدمات غیرحضوری برطرف شده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی درحال انجام است.

 

وی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر است و مرحوم دکتر نوربخش برای تحقق این برنامه اقدامات اساسی انجام دادند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز برای تحقق اهداف سازمان در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و از تمامی ظرفیتها استفاده می‌شود.

 

در این جلسه مدیران کل استانها و مدیران و کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره توسعه خدمات غیرحضوری پرداختند.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان شهید بهشتی اوقاف و امور خیریه کلاس های اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت خدمات غیر حضوری سالاری سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند

شهردار تبریز با حضور در روزبازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به همراه احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه‌های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های شهری توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه‌های محلی کمی برخوردار می‌باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز نیز ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش‌های این سازمان، رئوس برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وی در خصوص طراحی و استانداردسازی بازارچه‌ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرفه و مدیریت بازارچه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان که از جمله برنامه‌های آینده سازمان است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز از بازارچه‌های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه‌های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاد کرد.

کد خبر 750750

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد