Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در استان سمنان با بیان اینکه هم‌زمان با دهه کرامت ۱۰۰ برنامه شاخص در استان سمنان اجرا می‌شود گفت: ۲ کاروان از خادمان حرم رضوی در استان سمنان نیز حضور می‌یابند. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی سمنان برگزار شد به تشریح برنامه‌های دهه کرامت پرداخت و اظهار داشت: همه‌ساله در دهه کرامت برنامه‌های متعدد و متنوعی در سراسر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت که با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد گفت: جشن‌های «زیر سایه خورشید» دهمین سالی است که در سمنان برگزار می‌شود.

جشن‌های زیر سایه خورشید فرصتی برای گسترش مکتب اهل بیت(ع) استکرمانشاه| کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد شهرستان هرسین می‌شودآیین متبرک‌سازی پرچم‌های زیر سایه خورشید به ضریح حضرت رضا(ع) + تصاویر

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در استان سمنان با اشاره به تدارک 100 برنامه در استان سمنان در دهه کرامت افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این برنامه‌ها حضور 2 کاروان از خادمان حرم امام رضا (ع) در همه شهرهای استان سمنان در قالب اجرای 41 عنوان برنامه است.

عربی برنامه حضور کاروان خادمان امام رضا در استان سمنان را بدین ترتیب اعلام کرد که در روزهای هجدهم و نوزدهم تیرماه هم‌زمان با آغاز دهه کرامت این کاروان‌ها در شاهرود و در روز بیستم تیرماه یک کاروان در میامی و یک کاروان در مهدی‌شهر حضور خواهند یافت.

وی بیان داشت: مردم سرخه در روز بیست و یکم تیرماه و مردم شهرستان‌های سمنان و دامغان نیز در روز بیست و دوم تیرماه میزبان حضور یک کاروان از خادمان رضوی هستند.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در استان سمنان اعلام کرد: مردم شهرستان‌های آرادان و گرمسار نیز در روز بیست و سوم تیرماه میزبان کاروان خادمان حرم رضوی هستند.

عربی با اشاره به عناوین برنامه‌های که با حضور کاروان خادمان امام رضا (ع) در استان سمنان طرح‌ریزی‌شده است گفت: راه‌اندازی دیوار نقاشی، 10 شب 10 جرعه رضوی، برگزاری جشن گل‌ریزان باهدف زندگی آسان و شناسایی و کمک به زوجین، شادمانه کودک و نوجوان عنوان کرد.

وی ازجمله برنامه‌های جشن «زیر سایه خورشید» را برگزاری جشن تولد رضوی و جشن تکلیف رضوی برای دخترانی که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند، تجلیل از جهادگرانی که در حادثه سیل اخیر در استان‌های گلستان و لرستان حضور یافتند و حضور خادمان رضوی در همایش حجاج اعزامی به حج تمتع عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، ویژه‌برنامه‌های جشن «زیر سایه خورشید» در استان سمنان از هجدهم تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری معاون بین‌الملل و رئیس دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در نشست برخط آستان‌های مقدس ایران اسلامی با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با بیان اینکه سند محتوایی ۲۰ نوع برنامه‌ای که آستان قدس رضوی در حرم و خارج از حرم در دهه کرامت برگزار می‌کند، برای عتبات ارسال شده است، گفت: تأکید ما بر برنامه‌های شاخص و مهمی است که انتظار می‌رود بقاع متبرکه در آن مشارکت داشته باشند و در اسرع وقت برای دبیرخانه ارسال کنند تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این برنامه‌ها انجام شود.

رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، ضمن در این نشست با اشاره به اهمیت هم‌گرایی و هم‌افزایی آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: سابقه نداشته است که نتایج و دستاورد‌های مقدس در موضوعی با محوریت آستان قدس رضوی به صورت همگام و مشترک و یکپارچه انجام شود.

طالبی با بیان اینکه آستان قدس رضوی قبل از این نشست، بسته محتوایی خود شامل شعار محوری، روزشمار، حدیث محوری و برنامه‌های شاخص این ایام را برای آستان‌های مقدس ارسال کرده بودافزود: در این نشست، آستان‌های مقدس و اعضای این جلسه از برنامه‌های آستان قدس رضوی به طور کلی آگاهی پیدا کردند و برای هماهنگی بیشتر در این زمینه تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین، نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه برنامه‌های خود در دهه کرامت را تشریح و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری در این زمینه تأکید کردند.

در پایان این نشست، مقرر شد دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت را با همکاری و مشارکت بقاع متبرکه سراسر کشور انجام دهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی