Web Analytics Made Easy - Statcounter

توجه به زیرسازی و آسفالت خیابان ها یکی از وظایف مهم شهرداری است، در این خصوص برخی از خیابانهای شهر از آسفالت محروم بوده، که نیازمند توجه مسوولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ توجه به زیرسازی و آسفالت خیابان ها یکی از وظایف مهم شهرداری است، اما  برخی از خیابانهای شهر از آسفالت محروم بوده، و نیازمند توجه مسوولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجوداینکه خدماتی ازجمله آسفالت مناسب در معابر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر محسوب می‌شود و از اقدامات اساسی شهرداری هر منطقه به شمار می‌رود اما خیابان های کوچه های ورودی شهر دهدشت ازسمت چرام در خیابان شهید پارسی خاکی هستند و هنوز کوچه‌ها و معابر آن آسفالت نشده که این امر در هنگام بارندگی رفت‌وآمد را برای مردم سخت و دانش آموزان را با مشکل مواجه می‌کند.

یکی از ساکنان این شهر با اشاره به نبود آسفالت در کوچه‌های خیابان شهید پارسی در گفت‌ وگو با خبرنگار کهگیلویه اظهار داشت: کوچه‌های ما هنوز خاکی است و در فصل زمستان با گل و در فصل تابستان با گردوخاک مواجه هستیم.

وی افزود کودکان ما آرزو دارند بتوانند در خیابان های محله خود بخشی از اوقات فراغت خود را به بازی مشغول باشند و حتی توقع پارک و فضای سیز هم ندارند.

یکی دیگر از شهروندان دهدشتی گفت: با وجود اینکه شهرداری برای تحویل دادن پایان کار در هنگام ساخت ساختمان ها در این منطقه مبالغی را که خواسته گرفته است، اما امکاناتی که در قبال آن باید پاسخگو باشد از جمله آسفالت خیابان ها را برای شهروندان خود فراهم نکرده است و چندسالی است که با این مشکل مواجه هستیم.

نکته قابل توجه اینکه سازمان حفاظت از محیط زیست در این منطقه از شهر دهدشت قراردارد نیز با همین مشکل مواجه است و خیابان منتهی به این سازمان دولتی خاکی و بسیار ناهموار است.

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم