Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@20:08:46 GMT

رقبای جکs5 در بازار جهانی را بشناسید!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۸۲۸۸

رقبای جکs5 در بازار جهانی را بشناسید!

 به گزارش جام نیوز، جک s5 در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار میان رده ایران است. کرمان موتور با عرضه این محصول با آپدیت‌های جدید در سال 96 توانست توجهات بیشتری را به سمت این محصول خود منعطف کند. ازآن‌جهت که در بازار شاسی بلندهای میان رده تنها خودروهای چینی حضور دارند، مقایسه آن‌ها نیز در ایران تنها با همین خودروهای چینی مانند هاوال h2، هایما s6، ام وی‌ام x22  و مانند این‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به این‌که جک محصولات خود را به کشورهای دیگری در خاورمیانه نیز صادر می‌کند، اگر بخواهیم رقابتی برای آن در بازار جهانی در نظر بگیریم، بهتر است به اصلی‌ترین فاکتور یعنی قیمت  جک s5 در بازار جهانی نگاهی بیاندازیم.

 

 

در حال حاضر خرید جک اس 5 در بازار جهانی با مبلغی حدود 19 هزار دلار انجام می‌شود. در بازار خاورمیانه و کشورهای دیگر آسیایی که جک s5 در آن‌ها حضور دارد، در رده کراس‎اور و SUV خودروهای بسیاری با این رنج قیمت حضور دارند. هرچند جک S5 یک خودرو چینی از یک برند تازه وارد به صنعت خودروسازی شهری است، اما قیمت محصولات این کمپانی هم قیمت با کمپانی‌های مشهوری مانند کیا، هوندا، هیوندا، نیسان و حتی فورد آمریکاست. اما در این مطلب قصد داریم ای رقابت را به رقبای آسیایی این خودرو محدود کنیم و به معرفی آن‌ها بپردازیم.

 

 

نیسان کیکز 2018

این خودرو در سال 2018 جای خالی نیسان جوک را در خط تولید کمپانی نیسان پر کرد. نیسان کیکز 2018 با قیمت حدود 18 هزار دلار در بازار آسیا توانسته در بازار کراس‎اورهای میان رده توجه خوبی را به دست آورد. این خودرو با موتور 1.6 لیتری خود 125 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و میزان مصرف سوخت آن در شهر نیز به 7.1 لیتر می‌رسد. امکاناتی که در کابین این خودرو وجود دارد و کیفیت متریال استفاده شده در آن قطعاً با خودروهای چینی حتی جک s5 نیز قابل مقایسه نیست.

 

 

 

در بازار جهانی با 19 هزار دلار می‌توان این خودرو را با گران‌ترین تریم آن‌که تمام امکانات رفاهی ازجمله سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک در عقب، مانیتور 7 اینچی مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی و تعداد زیادی از آپشن ها و امکانات ایمنی را دارد خریداری کرد. بنابراین در کشوری مانند عمان، قطر، عربستان و کشورهای دیگر آسیایی فروش جک اس5 شانسی برای خودنمایی در بازار ندارد.

 

 

هوندا HR-V 2018

هوندا HR-V به‌عنوان یک SUV در بازار میان رده جهانی ترکیبی از انعطاف‌پذیری، امکانات فراوان، ارزش خرید بالا و اقتصادی بودن را با خود به همراه دارد. این خودرو در سال 2018 توانست در بین 3 رتبه برتر سایت cars.usnews برای بهترینSUV اقتصادی سال قرار گیرد.

 

هندلینگ این خودرو نیز در سطح بسیار خوبی قرار می‌گیرد. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو همانند بسیاری از برندهای دیگر از بهترین و به‌روزترین امکانات برخوردار است. فضای حمل بار و صندلی‌های این خودرو نیز طوری طراحی شده تا برای 4 سرنشین کاملاً مناسب و ارگونومیک باشد.

 

هیوندا کونا 2018

هیوندا کونا در این لیست گران‌ترین خودرویی است که با بودجه زیر 20 هزار دلار در بازار جهانی می‌توان خرید. این خودرو در حالت پایه خود 19 هزار دلار قیمت دارد. هرچند که بر اساس ارزیابی‌های سایت cars.usnews هیوندا کونا با توجه به ویژگی‌ها  و امکاناتی که در اختیار رانندگان قرار می‌دهد ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

 

موتور توربوشارژ قوی و سیستم 4 چرخ فعال درتریم 20 هزار دلاری این خودرو ارزش این هزینه را دارد. علاوه بر این نسبت به خودروهای دیگر موجود در این لیست، عملکرد و فرمان‎پذیری این خودرو در حد بالایی قرار می‌گیرد. ویژگی‌های ایمنی خوب و نمره اعتماد بالا از سایت‌های معتبر ارزیابی خودرو از دیگر ویژگی‌های هیوندا کونا است.

 

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در رنج قیمت جک s5 تنها در بازار آسیا نیز موارد بسیار زیادی حضور دارند که از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. تمام گزینه‌های معرفی‌شده نتایج بررسی سایت معتبر cars.usnews می‌باشد که ارزیابی‌های آن از اعتبار بالایی در جهان برخوردار است.

بنابراین در بازار جهانی جایی برای رشد بازار خریدوفروش جکs5 وجود ندارد. زیرا در بازار میان رده جهانی گزینه‌های باکیفیت‌تر و بسیار بهتری موجود است که در ایران حضور ندارد. حتی اگر این خودروها به ایران راه پیدا کنند، به دلیل نام برندی که با خود به یدک می‌کشند در رده خودروهای لوکس قرار می‌گیرند و قیمت آن‌ها 3 یا 4 برابر از آنچه باید باشد بیشتر می‌شود.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جکS۵ جک لوکس اقتصاد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی