Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@16:40:16 GMT

مدیر شبکه قرآن سیما در «سلام صبح بخیر» شبکه 3

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۸۵۰۷

مدیر شبکه قرآن سیما در «سلام صبح بخیر» شبکه 3

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در برنامه زنده «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما از تشکیل دو ستاد «انس با قرآن کریم» و «انعکاس فعالیت‌های طلاب» ویژه ایام تابستان در این شبکه خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع انس با قرآن کریم و برنامه‌سازی پیرامون آن گفت: طرح‌های ملی و قرآنی رسانه ملی که با همت شبکه قرآن و معارف سیما دوازده دوره آن طی سال‌های اخیر برگزار شده است، امسال نیز با عنوان «انس با قرآن کریم 1453» و با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در این شبکه و دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرفاتی بیان کرد: این برنامه همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 18 تا 19 به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و در زمان‌های مختلف از شبکه‌های صدا‌وسیما تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد. ضمن آنکه با همکاری معاونت امور استان‌های رسانه ملی، هر روز ارتباط‌های زنده با استودیوهای شبکه‌های استانی برقرار می‌شود.
سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما گفت: پوشش و انعکاس فضای میدانی تجمع قرآنیان در استان‌های مختلف کشور از دیگر برنامه‌ها با محوریت انس با قرآن کریم است که مخاطبان می‌توانند همه روزه شاهد پخش آن از این شبکه باشند.
عرفاتی افزود: برنامه «مدرسه حفظ» با هدف آموزش آسان حفظ جزء سی‌ام قرآن همه روزه ساعت 8 صبح و برنامه «شمسه» نیز به عنوان مجله آموزشی صوت و لحن، روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم روزهای جمعه ساعت 15 از دیگر برنامه‌های ستاد انس با قرآن کریم در تابستان امسال است.
وی از پخش سری جدید برنامه «ستاره‌ها» با هدف معرفی نخبگان قرآنی کشور به جهت الگوپذیری برای جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: این برنامه از این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه به روی آنتن می‌رود. همچنین، برنامه «نوگلان قرآنی» در ایام تابستان برای رده سنی کودکان در نظر گرفته شده است.
در ادامه عرفاتی از تشکیل ستاد دوم برنامه‌های تابستانی با محوریت انعکاس و رسانه‌ای کردن فعالیت‌های تبلیغی طلاب خبر داد و بیان کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده‌ای که رسانه‌های بیگانه به جهت تخریب روحانیون به عنوان پرچم‌داران انقلاب به راه انداختند، شبکه قرآن و معارف سیما به نوبه خود وظیفه دارد که فعالیت‌های گسترده خدماتی این طلاب را به تصویر بکشد.
سرپرست شبکه قرآن، پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه را فضایی برای ارسال ویدئوهای جذاب از فعالیت‌های تبلیغی و خدمت‌رسانی طلاب معرفی کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه به نشانی www.qurantv.ir ویدئوهای خود را برای ما ارسال کنند و در برنامه‌های این شبکه مشارکت کنند.
عرفاتی به پوشش جشن‌های تابستانی اشاره و بیان کرد: با توجه جشن‌های دینی پیش رو مانند دهه‌های کرامت، امامت و ولایت، شبکه قرآن و معارف سیما پوشش رسانه‌ای و انعکاس آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است .
سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در پایان از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان غدیر خبر داد و گفت: تابستان امسال جشنواره‌ای در ایام عید غدیر و دهه کرامت طراحی شده است که مخاطبان ارجمند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه از کم و کیف این جشنواره خبردار و با شرکت در آن از جوائز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی تابستان داغ شبکه قرآن ویژه برنامه ها قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی