Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم ابراهیمی دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: پنج نفر از خادمان آستان قدس رضوی در آستانه میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، به مدت ۵ روز مهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری می‌شوند.

وی افزود: جشن‌های «زیر سایه خورشید» از ۱۹ تیرماه با حضور کاروان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) آغاز می‌شود و خادمان آستان قدس رضوی تا ۲۳ تیرماه در بیش از ۴۰ برنامه در ۵ شهرستان کوهرنگ، سامان، فارسان، بن و شهرکرد حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امسال نیز ۵ خادم رضوی متشکل از یک روحانی، یک مداح، یک مدیر کاروان و دو خادم در ۱۷ شهر و ۲۳ روستای استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور خادمان بارگاه مقدس رضوی در مناطق محروم و سخت‌گذر استان، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان استان، حضور در صفوف نماز جمعه، دیدار با اعضای تشکل‌های اسلامی، دیدار با خانواده‌های شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم، غبارروبی گلزار شهدا، حضور در مراکز حوزه علمیه استان، حضور در مراکز علمی، انتظامی و ...، از جمله برنامه‌‎های زیر سایه خورشید است.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات مجموعه فرهنگی مذهبی عاشقان ولایت شهرکرد همزمان با دهه کرامت و حضور خادمان رضوی در استان، گفت: توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته نمک و ۵۰۰ بسته متبرک به ضریح مطهر امام هشتم (علیه السلام) میان مردم، حضور در بقاع متبرکه استان، بازدید از مراکز معلولان، بیمارستان‌ها و دلجویی از بیماران و معلولان، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان‌ها و ده‌ها عنوان برنامه دیگر در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی با اشاره به برنامه شاخص اجرا شده همزمان با حضور خادمان رضوی در استان در سال گذشته، گفت: رضایت گرفتن از دو خانواده و نجات یک جوان از چوبه دار و نیز جذب کمک از سوی وزیر بهداشت جهت درمان و خرید دستگاه برای یک بیمار صعب‌العلاج در استان دو برنامه شاخص زیر سایه خورشید در استان بود.

گفتنی است: جشن‌های زیر سایه خورشید برای دوازدهمین سال پیاپی در کشور و هفتمین سال در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به شهرکرد سفر می‌کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»