Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، واعظ شهیدی کارشناس مذهبی حرم مطهر رضوی در جمع زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی گفت: خدای تبارک و تعالی فرمودند " من خدایی هستم که غیر از من خدایی نیست، هرکس امیدش به غیر از من باشد و از غیر من بهراسد به عذابی شدید گرفتار خواهد شد" پس تنها از من بترسید و بر من توکل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هجوم مشکلات مختلف در زندگی ادامه داد: خداوند زمینه را فراهم کرده است و انسان باید از اسباب استفاده کند تا به هدف غایی خود دست یابد  ما گاهی سبب را نمی بینیم، همه اسباب واسطه هستند و تنها اصل و مبدأ جریان ها خداوند است. 

کارشناس مذهبی حرم مطهر رضوی گفت: اول و آخر خداوند است و گمان اینکه اول خدا و بعد دیگران چاره سازند اشتباه بزرگی است و تنها باید بر خود حضرت باری تعالی توکل نمود.

شهیدی با بیان اینکه ۹۰ درصد مراجعین سامانه ۲۰۲۰ حرم رضوی درخواست استخاره دارند، افزود: با توجه به فرمایش خداوند در قرآن کریم باید در هر امری ابتدا مشورت کرد و اگر نتیجه ای حاصل نشد در مرحله بعد به استخاره رجوع کرد و تنها ۱۰درصد از مراجعان جهت سوالات شرعی مراجعه می کنند .

وی با اشاره به اینکه اگر خداوند نخواهد هیچ اتفاقی ممکن نیست تصریح کرد: اعتماد مخلوق تنها باید بر خالق باشد، با این وجود گاهی توجه ما تنها معطوف اسباب است و از یاد خدا غافل می شویم.

کارشناس مذهبی حرم مطهر رضوی گفت: تمام عالم هستی در ید قدرت خداوند است و در هر حال تنها باید خداوند را مدنظر داشت.

انتهای پیام//ف.س

اعتماد مخلوق تنها باید بر خالق باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی دیگری در راه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، کارشناس هواشناسی گفت: شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در دوناعلیا نوشهر و تلوک قائم شهر به میزان ۱۶ میلیمتر گزارش شد.


تاکامی افزود: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که امروز به تدریج از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و برای فردا افزایش دما در سطح استان داریم.


او گفت: روز دوشنبه هم هوا نسبتا گرم است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد و درارتفاعات رگبار‌های پراکنده را انتظار داریم.


تاکامی افزود: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش دما، بارش‌های پراکنده را در استان خواهیم داشت.


او ادامه داد: چهارشنبه شب و روز پنجشنبه بارندگی در استان گسترده می‌شود و در همه مناطق استان بارندگی پیش بینی می‌شود.


کارشناس هواشناسی گفت: دریای خزر امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.


تاکامی افزود: دیروز گلوگاه و بندرامیرآباد با بیشینه دمای ۲۷ درجه گرم‌ترین و دلیر صبح امروز با ۶ درجه بالای صفر سردترین نقطه استان بودند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • سامانه بارشی امروز از ایلام خارج می‌شود
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی