Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال تعدد ستاره‌های بدون تیم بازار در پست‌های مختلف آنقدر هست که بتوان یک تیم طراز اول با آنها ساخت. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه دیلی‌میل، با آغاز بازار نقل و انتقالات، باشگاه‌های اروپایی تمام تلاش خود را برای پیدا کردن بهترین بازیکنان با پایین‌ترین هزینه انجام می‌دهند و در این میان جذب بازیکنان بدون تیم نظیر آدرین رابیو که به یوونتوس پیوست، امتیاز مضاعف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابیو اما تنها بازیکن آزاد سرشناس بازار نیست.

در واقع تعداد و تنوع بازیکنان آزاد موجود در بازار امسال به قدری است که می‌توان با آنها یک تیم سطح بالا ساخت که این تیم شامل بازیکنان زیر می‌شود.

دروازه‌بان: جان لوئیجی بوفون

دروازه‌بان 41 ساله پاری‌سن‌ژرمن، قراردادش فصل گذشته با این تیم به پایان رسید و گفته می‌شود که فصل آینده دوباره به یوونتوس برمی‌گردد تا آخرین فصل دوران بازیگری‌اش را در تورین سپری کند. پیوستن او به بیانکونری اما هنوز قطعی نشده است.

دفاع راست: دنی آلوز و فیلیپه لوئیز

فصل گذشته قرارداد آلوز با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید. هموطن او در اتلتیکومادرید هم با پایان قراردادش بازیکن آزاد شده است.

دفاع چپ: آلبرتو مورنو
این بازیکن اسپانیایی سرعتی در لیورپول با وجود پتانسیل زیادش که سبب شده خیلی‌ها او را با همتا و هموطنش در بارسلونا یعنی جوردی آلبا مقایسه کنند، نتوانست نظر سران تیم را جلب کند.

فوتبال جهان|رابیو به یوونتوس پیوست

مدافعان میانی: گری کیهیل، توماس فرمائلن و نون سوبوتیچ

قرارداد کیهیل با چلسی تمام شده اما این مدافع انگلیسی فعلاً خیال بازنشستگی ندارد. این وضعیت در مورد مدافع میانی بلژیکی بارسلونا هم صدق می‌کند. سوبوتیچ 30 ساله هم بعد از سپری کردن یک دوره کوتاه در سن‌اتین به دنبال چالشی جدید است.

 بال‌ها: آرین روبن (راست) و فرانک ریبری (چپ)

زوج موسوم به «روبری» بایرن مونیخ نیازی به معرفی ندارند. هر دوی آنها فصل گذشته با پایان قراردادشان با باواریایی‌ها آزاد هستند و فعلاً قصد آویزان کردن کفش‌های‌شان را ندارند. حاتم بن‌عرفه، بازیکن 32 ساله فصل گذشته رن هم گزینه دیگری برای این بخش از میدان است.

هافبک‌های میانی: سمیر نصری، یوهان کابایه و آندر هررا

با اینکه اخباری از توافق نصری با الاهلی امارات شنیده می‌شود، اما این بازیکن فرانسوی هنوز بدون تیم است، درست مانند هموطنش کابایه که به تازگی قراردادش با تیم النصر امارات تمام شده است. با این حال شاید آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد بهترین گزینه باشد. هافبک سابق اتلتیک بیلبائو حاضر نشد قراردادش را تمدید کند و گفته می‌شود که قصد دارد به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد.

مهاجمان: ماریو بالوتلی، دنی ولبک و دنیل استوریج

گزینه‌های آزاد برای خط حمله شاید به اندازه سایر بازیکنان سایر خطوط کیفیت نداشته باشند اما آنها باز هم بازیکنان کوچکی نیستند. بالوتلی بعد از پایان قراردادش با مارسی اکنون بازیکن آزاد است و پارما هم در صدد جذب او. دنی ولبک مهاجم انگلیسی آرسنال و هموطن او در لیورپول یعنی استوریج هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می‌توان بدون هزینه خرید، برای تقویت خط هجومی خریداری کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرین روبن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرین روبن آرین روبن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده