Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان درباره ادعای لیدا کاوه مبنی بر دوچرخه سوار بودن وی اطلاعیه‌ای صادر کرد:
لیدا کاوه همانند دیگر هموطنان فقط گاهی از دوچرخه شخصی استفاده می‌کرده است و سابقه حضور در هیئت‌های دوچرخه سواری و سامانه این فدراسیون را ندارد و ورزشکار این رشته محسوب نمی‌شود.

چند روز پیش لیدا کاوه در شهرک غرب تهران گم شد و روز شنبه در بلوار مرزداران تهران پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطلاعات اولیه‌ای که از این دختر جوان منتشر شد وی را ورزشکار در رشته دوچرخه سواری کشور معرفی می‌کرد که این ادعا از سوی فدراسیون دوچرخه سواری تکذیب شد.


منبع: خبرآنلاین خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون دوچرخه سواری لیدا کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی معتمدی و سید مهدی طباطبائی دوچرخه سواران مهریزی مسیر مهریز تا مشهد را برای ترویج هرچه بیشتر شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی رکاب زدند. رکابزنی مسیر هزار کیلومتری مهریز تا مشهد در هشت روز صورت خواهد گرفت.  این دوچرخه سواران ترویج وتشویق افراد به ورزش برای داشتن سلامتی در زندگی و خواندن کتاب را از اهداف خود می‌دانند.

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید