Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:24:18 GMT

اصلاح الگوی مصرف در تأمین امنیت غذایی مؤثر است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۹۸۵۷

اصلاح الگوی مصرف در تأمین امنیت غذایی مؤثر است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه گردهمایی مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه امسال با عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است تمامی ارگان‌های دولتی و غیر دولتی باید برای تأمین مواد غذایی سالم و گسترش تولید در کشور تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: لازم است همه ارگان‌ها و نهادها برای کسب رونق در تولید با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار قم همکاری ارگان‌ها را با سازمان جهاد کشاورزی ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا با همکاری با این سازمان، حوزه کشاورزی را که مهم‌ترین بخش در رونق اقتصادی کشور محسوب می‌شود را به مرتبه بالایی برسانیم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه جهادی افزود: با ایجاد روحیه جهادی و اصلاح الگوی مصرف در کنار اصلاح الگوی تولید می‌توانیم در تأمین امنیت غذایی به پایداری دست یابیم.

سرمست انجام اقدامات فرهنگی را در وزارت جهاد کشاورزی امری مهم دانست و گفت: ارائه آموزش در رسیدن به الگوی مصرف بهینه از منابع تولیدی باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌هایی که در زمینه تأمین امنیت غذایی و کسب درآمد حلال توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد می‌تواند در رسیدن به امنیت غذایی مؤثر باشد.

کد خبر 4656303

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام سرمست قم وزارت جهاد کشاورزی استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است