Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:14:58 GMT

امیر پوردستان: پرچم مبارزه به ‌جوانان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۹۹۹۴

امیر پوردستان: پرچم مبارزه به ‌جوانان رسید

خبرگزاری تسنیم: امیر احمدرضا پوردستان در یادواره شهدای روستای ویریج اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکا شوک سیاسی بود و سبب شد آمریکا در همه محاسبات دچار مشکل شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بابیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به‌صورت دوقطبی اداره می‌شد،افزود: آمریکا و شوروی فاتحان جنگ دوم جهانی بودند و دنیا رابین خود تقسیم کرده و نصف کشورها برای آمریکا و نصف دیگر برای شوروی بود، ایران نیز از مستعمرات آمریکا بود و همه مقدرات کشور به دست آمریکایی‌ها بود و مستشاران آنها در کشورمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر پوردستان ادامه داد: نگرانی اصلی آمریکا این نیست که با پیروزی انقلاب اسلامی امتیازات خود در ایران را از دست داده ‌بلکه انقلاب اسلامی با خود ادبیات جدید نظیر استقلال، آزادی، حکومت دینی،مردم سالاری و ولایت فقیه را آورده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشورهای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است، ابراز کرد: کشورهای دیگر نیز قصد قیام علیه آمریکا را دارند به همین دلیل فردای پیروزی انقلاب اسلامی،آمریکا حرکت‌های خود برای مقابله با کشورمان را انجام داد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد و کشورهای دیگر را بیدار کرد، آمریکا براین اساس کشور را تحریم کرد و همه مسیرهای اقتصادی را بر کشورمان بست.

امیر پوردستان با اشاره به دوران سیاه رژیم پهلوی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی هیچ چیزی در کشور تولید نمی شود و در صنعت پیکان تولید می‌شد که آن هم از انگلستان می آمد.

وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در ضعیف‌ترین دوران خود است، افزود: با مقاومت ملت ولایت‌مدار دشمن از اهداف خود دور ماند ولی دست‌بردار نیست و توطئه‌های خود را دنبال می‌کند، فرهنگ انقلاب اسلامی به بیرون از مرزها رفته و کشورهای شمال آفریقا و آمریکای جنوبی را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر کشوری بخواهد تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد با پاسخ محکم نیروهای مسلح روبه‌رو می شود، نسل جوان این موضوع را بدانند که امروز پرچم در دستان آنهاست و شهدا این پرچم را به شما دادند.

امیر پوردستان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: شهدا حاضر و ناظر هستند و روحشان حضور دارد و متوجه می شوند، نسل جوان باید بداند که پرچم در دست آنها است ولی پرچم داری کار بسیار سختی است.

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر پوردستان آمریکا شوک سیاسی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)