Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ اعلام کرده است که تاریخ راه اندازی Galaxy Note ۱۰ در ۷ آگوست (۱۶ مرداد) است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رویداد Unpacked بعدی در تاریخ ۷ آگوست در مرکز بارکلیز در بروکلی نیویورک میزبان این پرچمدار سامسونگ خواهد بود، همچنان شایعات در مورد حضور فقط یک قلم همراه با یک لنز دوربین سلفی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پیش از این چندین نکته رامنعکس کرده است و انتظاراتی را برای کاربران و علاقه‌مندان به این گوشی هوشمند به وجود آورده است، انتظار می رود سامسونگ از چند مدل Galaxy Note ۱۰ و Galaxy Note ۱۰+ و یک مدل با پشتیبانی از ۵G ارائه کند، احتمالاً Note ۱۰ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی مجهز شود در حالی که Note ۱۰+ دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچ بسیار بزرگ باشد، هر دو صفحه نمایش یک وضوح ۱،۴۴۰x ۳،۰۴۰ و HDR ۱۰+ را پشتیبانی می کنند.

گلکسی نوت ۱۰ جدید از Qualcomm Snapdragon ۸۵۵ SoC بهره می‌برد، در همین حال بازارهایی مانند هند و ایران ممکن است Exynos ۹۸۲۰ یا حتی پردازنده Exynos ۹۸۲۵ را داشته باشند. سامسونگ احتمالاً از مودم Qualcomm X۵۰ در مدل۵G استفاده خواهد کرد. در مورد حافظه دستگاه، سامسونگ شایعه ارائه ۱۲GB RAM و ۱TB از حافظه داخلی را داده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ یک دوربین سه گانه خواهد داشت، دوربین عقب به نظر می‌رسد که از سنسور اصلی، یک لنز تله فوتو و یک لنز اولترا واید تشکیل شده باشد. این گوشی از یک دوربین خودعکس (سلفی) حفره‌ای بهره می‌برد، در بخش باتری، نوت ۱۰ می‌تواند یک باتری ۴،۰۰۰mAh داشته باشد در حالی که Note ۱۰+  با یک باتری بزرگتر ۴،۵۰۰mAh همراه باشد. در بیشتر موارد، دستگاه شارژ سریع ۲۵W یا ۴۵W را پشتیبانی می‌کند. آنطور که در گزارش‌ها آمده است گلکسی نوت ۱۰ احتمالاً با قیمت اولیه ۱۱۰۰ دلار عرضه شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باتری تاریخ عرضه گلکسی نوت 10 رونمایی گلکسی نوت 10 صفحه نمایش گلکسی نوت 10 گوشی هوشمند گوشي سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا احتمالا ربوده شده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • (عکس) مگس دم‌عقربی، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها!
  • مگس دم‌عقربی ، احتمالا عجیب ترینِ خانواده مگس ها! (عکس)
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد