Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا  برانکو سرمربی پیشین پرسپولیس که در این فصل هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفته است به دلیل عدم فسخ قرارداد با پرسپولیسی‌ها هنوز نتوانسته با نماینده عربستان قرارداد رسمی به امضا برساند.

برانکو اگر بخواهد این قرارداد را یک طرفه فسخ کند باید از مبلغ چشمگیری چشم پوشی کند و حاضر به این کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا پرسپولیسی‌ها هم قرارداد با کالدرون را به امضا نرساندند تا برانکو تکلیف خود را مشخص کند.

در همین راستا، مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به شیوه جدایی برانکو به وی پنج روز فرصت داده اند تا تکلیف قرارداد خود را مشخص کند و در غیر این صورت این موضوع را به صورت حقوقی و طبق بندهای قرارداد پیگیری خواهند کرد.

برانکو نیز در آخرین مکاتبه خود با باشگاه، وکیل خود را معرفی کرده و قرار است در این مدت جلساتی میان مسئولان باشگاه و این وکیل برگزار شود.

البته نکته قابل توجه این است که هنوز مکان این جلسات مشخص نیست و ممکن است این جلسه در کشور دیگری برگزار شود.

کد خبر 446285

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر نیم فصل اول را با پیراهن سپاهان گذرانده بود، ولی خیلی زود این تیم را ترک کرد تا دوباره پیراهن شماره ۷۲ خود در پرسپولیس را برتن کند‌‌.

عیسی انگیزه بالایی برای گلزنی به سپاهان داشت و تا آستانه زدن گل برتری سرخ‌ها هم پیش رفت، اما موقعیت ضربه سر او راهی به دروازه پیام نیازمند پیدا نکرد تا روند گلزنی این مهاجم جنوبی متوقف شود.

آل‌کثیر در نیم فصل دوم تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس بوده و به همین خاطر زمان بیشتری در ترکیب اصلی داشت و موفق شد طی ۱۱ بازی هفت گل بزند و تا اینجا برترین گلزن فصل پرسپولیس باشد.

عیسی در حالی مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد که طی سه بازی گذشته چهار گل زده بود. حالا او باید خود را آماده مصاف حساس نساجی کند‌.

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد