Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف علیزاده گفت: حدود ۴۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که پیمانکار از امروز آغاز به کار می‌‎کند و امیدواریم بتوانیم خرداد سال ۹۹ ساختمان پژوهشکده و مرکز فرهنگی را افتتاح کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «حسینعلی یوسف علیزاده» امروز(سه شنبه ۱۱ تیر) در مراسم آغاز مجدد عملیات احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با بیان اینکه خراسان رضوی با وجود خیل عظیم رزمندگان، یگان‏های موثر در دفاع مقدس و ویژگی‎های خاص‌اش، حقش این بود زودتر از این شاهد ایجاد، افتتاح و بهره‎برداری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باشد، گفت:تاکنون ۱۷ استان در کشور ساختمان موزه احداث شده دارند که ۱۴ استان از این تعداد موزه فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه ما هم باید برای بهره‎برداری، سرعت کارمان را بالاتر ببریم، اضافه کرد: این مرکز با نشر ارزش‎های دفاع مقدس می‎خواهد مقاومت و ایستادگی را ثابت کند، کاری که شهیدان عزیزمان انجام دادند و با فدا کردن جانشان مقاومت‎شان را نشان دادند، بنای فعلی ۳ هزار متر وسعت دارد، بنای مشابهی با همین متراژ هم برای موزه در نظر گرفته شده است، تاکنون حدود ۸ میلیارد تومان صرف احداث این مرکز شده است.

 

یوسف علیزاده ضمن اشاره به مساعدت شورای اسلامی و شهرداری مشهد در خصوص احداث این مراکز، خاطرنشان کرد: در این مرحله حدود ۴۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که پیمانکار از امروز آغاز به کار می‌‎کند و امیدواریم بتوانیم خرداد سال ۹۹ ساختمان پژوهشکده و مرکز فرهنگی را افتتاح کنیم.

 

وی افزود: همزمان با پروژه‌های ذکر شده آغاز به کار پروژه ۶۰۰۰ متری موزه را خواهیم داشت که برای سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد این مجموعه محدوده بوستان کوهسنگی است و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز علاوه بر اجرای عملیات احداث این ساختمان، دو اقدام دیگر هم در خصوص مرکز فرهنگی انجام خواهیم داد و بازتعریف طرح محتوایی برای مرکز فرهنگی را نیز در دستور کار قرار می‌دهیم، از افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند درخواست کمک و یاری داریم تا در محتوا و جذب مخاطب به ما کمک کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن های دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت برنامه های دهه کرامت خراسان جنوبي اصفهان جنوب کرمان باغ موزه دفاع مقدس آغاز عملیات احداث شهرداری مشهد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه