Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست هماهنگی برگزاری "میز خدمت بسیج کارمندان استان مرکزی" با اشاره به اینکه نام بسیج در نزد افکار عمومی جامعه بسیار ارزشمند تلقی می شود گفت: باید ما بسیجیان تلاش کنیم که نام و یاد بسیج در ذهن ها همچنان جایگاه والایی داشته باشد و اجازه آسیب دیدن به این فرهنگ ارزشمند را ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مجاهدت های بسیجیان در طول چهل سال انقلاب اسلامی افزود: تصوری که ملت ایران از بسیجیان دارند یک انسان کاملا شریف که تمام عمر خود را وقف دفاع و خدمت به کشور می گذارند است و باید این تصور همچنان باقی بماند.

اکرمی فرهنگ بسیجی را مطابق با فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار دانست و گفت: انسان بسیجی آن انسان پرجنب و جوشی است که از جان و مال خود می گذرد تا بتواند به هموطن خود خدمت کند.

وی با تأکید بر اینکه بسیجی انسانی صادق و درستکاری است افزود: بسیجیان برای رضایت خداوند کار می کنند و در حالی که بسیار ساده و بی آلایش هستند برای رضایت دیگران کار نمی کنند چراکه آنها با خدا معامله کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه اگر در ادارات تفکر بسیجی حاکم شود متحول خواهند شد گفت: نسخه شفا بخش سیستم اداری تفکر بسیجی است و ما باید تلاش کنیم کارمندانی بسیجی تربیت کنیم و تفکر بسیج را در سایر ادارات تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان دفاع مقدس باهوش ترین افراد جامعه بودند افزود: امروز بسیجیان باید فرماندهانی چون شهید باکری ها و همت ها را الگوی خود قرار دهند چراکه اگر این تفکر ارزشمند در ادارات ایجاد شود دیگر آلودگی در سیستم اداری ما به وجود نخواهد آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به میز خدمت بسیج کارمندان بیان داشت: هدف میز خدمت باید تسریع و ارزانی کار مردم باشد و با این طرح باید بارهای اضافی بر روی دوش مردم را برداریم.

اکرمی با تأکید بر اینکه مدیران استانی باید در مساجاد،مناطق محروم و نماز جمعه ها حضور پیدا کنند گفت: حضور چهره به چهره در بین مردم مناطق گوناگون باعث تسریع در روند حل مشکلات مردم خواهد شد و نباید این حضورها تنها به سخنرانی اکتفا شود و باید به شکل عملیاتی برای مشکلات راهگشا باشد.

وی در خصوص مسجد محوری طرح میز خدمت بسیج کارمندان عنوان کرد: مسجد خانه خداست و انقلاب اسلامی از مساجد شروع شده است و مسجد جزئی از فرهنگ اصیل ماست و باید از قداست مساجد برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تأکید بر اینکه کل سیستم اجرایی استان مرکزی آماده برگزاری میز خدمت بسیج کارمندان است گفت: در این شرایط اقتصادی باید مدیران بیشتر مراقبت کنند و از لذت دیدار چهره به چهره مردم که بسیار دلنشین است بهره مند شوند.

اکرمی با بیان اینکه ملت ایران ملتی قدرشناس هستند افزود: مردم تفاوت بین خادم را از خائن به درستی تشخیص می دهند و حضور مدیران در میزهای خدمت نباید شائبه های سیاسی ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه طبق آیین نامه های ابلاغ شده ارزیابی مدیران بر اساس نوع خدمت رسانی به مردم انجام می شود خاطر نشان کرد: هرجایی که نیت پاک و صادقانه باشد قطعا خداوند برکت کارهایمان را خواهد داد و باید تمام تلاشمان را بر خدمت صادقانه به مردم بگذاریم.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم