Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:54:42 GMT

ستارگان زیر 21 سال اروپا؛ فصل شکوفایی ستاره (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۱۱۷۷

ستارگان زیر 21 سال اروپا؛ فصل شکوفایی ستاره (عکس)

امسال هم جام زیر 21 سال اروپا ستاره های درخشانی در خود جای داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، از شکست مقابل ایتالیا در اولین بازی تا در ادامه غلبه بر لهستان، فرانسه و یک پیروزی راحت در فینال مقابل آلمان، اسپانیا در شرایطی فاتح جام زیر 21 سال اروپا شد که این دوره را باید تورنمنت فابین رویز و دنی سبایوس قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو بازیکن آکادمی رئال بتیس ستاره اصلی مسابقات بودند، اما ما می خواهیم نام هایی که در سالهای اخیر بر اروپا تسلط داشته اند را بررسی کرده و نگاهی دقیق تر به نمایش فابین رویز و دنی سبایوس که قطعا در بین بهترین های این مسابقات جای دارند داشته باشیم.

 

 

طبیعی است 8 نفر از تیم 11 نفره از آلمان و اسپانیا باشند اما در بین دیگر بازیکن ها ویکتور نلسون دانمارکی نمایش فوق العاده ای داشت و بعد از سپری کردن یک فصل درخشان، در این تورنمنت نیز نشان داد یکی مدافع مرکزی کامل است.

 

 

فابین رویز، هافبک 23 ساله ناپولی بالاتر از دنی سبایوس بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد و از دیگر هم پستی های خود پیشی گرفت. در خط میانی نام محمود داهود از آلمان نیز قرار دارد اما انتخاب رویز جای تعجب ندارد زیرا وی در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های جوان در لیگ های بزرگ اروپایی است.

 

 

دنی سبایوس که حالا آینده او در رئال مادرید مبهم است، که در سال 2017 به عنوان بهترین بازیکن جام زیر 21 سال اروپا انتخاب شده بود، امسال درخششی فراتر از آن دوره داشته و نام خود را در تاریخ این تورنمنت به ثبت رساند.

 

 

در خط حمله اگرچه بازیکنانی مانند پوشکاش یا هاگی از رومانی عملکرد خوبی داشتند، اما لوکا والدشیمت، مهاجم آلمانی فرایبورگ با قدرت بازی خوانی بالا، توانایی مالکیت بر توپ و عملکرد درخشان مقابل دروازه، بهترین مهاجم نوک جام زیر 21 سال اروپا بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۰ آورده است:

بیشتر وقت به مطالعه گذشت. [آقای غلامرضا حسنی]، امام‌جمعه ارومیه، تلفنی درخواست کرد که وقت فوری بدهم که با علمای آذربایجان غربی به ملاقات بیایند. متوجه شدم که به قصد اصرار روی نامزدشدن در انتخابات می‌آیند؛ تشکرکردم وگفتم نیایند، تأثیری ندارد. قبلاً هم آیت‌الله [علی‌اکبر] قریشی، [نماینده مجلس خبرگان]، از آنجا نامه‌ای برای این موضوع نوشته بودند. تعداد افرادی که برای ریاست‌جمهوری ثبت نام کرده‌اند، به ۱۳۴ نفر رسیده؛ ولی عمدتاً گمنام.


دیروز ناگهان اعلام شد که آمریکا به خاطر رفتار دولت چین در مورد هواپیمای جاسوسی‌اش، تمام مذاکرات و روابط نظامی‌اش با چین را قطع کرده است، ولی دو ساعت بعد، اعلام شد که خبر اشتباه نقل شده و اصل خبر این بوده که مورد به مورد، روابط باید با بررسی و تصمیم خاص باشد.

نظامیان اسراییل، امروز با بولدوزر و تانک، وارد یک اردوگاه فلسطینی در رفح شدند و بخشی از آن را ویران کردند و جمعی را مجروح نمودند و نیز از مرز لبنان گذشتند و برج دیده‌بانی در شمال مرز نصب کردند و در کنار آن، خواستار ختم برخوردها و مذاکره بر محور پیشنهادهای جدید مصر و اردن شده‌اند که هدفش ختم انتفاضه است.

[جرج دبلیو بوش]، رییس‌جمهور آمریکا اعلام کرده است که قاطعانه طرح جنگ ستارگان را ادامه می‌دهد و روسیه گفته است، اگر اقدام شود پیمان سالت [=گفت‌وگوی محدودسازی جنگ‌افزار راهبردی]، منتفی می‌شود. برای اخطار، امروز یک موشک پیشرفته را آزمایش کرده و چین گفته که به مسابقه تسلیحاتی از این نوع ادامه خواهد داد. اتحادیه اروپا، فشار بر آمریکا وارد می‌کند که از این طرح صرف نظر کند، ولی هند گفته، اگر این طرح جایگزین توسعه سلاح‌های هسته‌ای باشد، موافق است. آمریکا گفته، می‌خواهد در رابطه با مذاکرات با کره شمالی درخصوص کنترل تسلیحات هسته‌ای خاتمه بدهد، ولی اتحادیه اروپا هیأتی به کره [جنوبی] فرستاده، برای تشویق این کشور به خودداری از ساخت سلاح هسته‌ای.

در افغانستان، جنگ ادامه دارد. کامپیوتر خبرگیرم اشکال داشت؛ آقای [مهرداد] محمودی از دفتر آمد و اصلاح کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902280

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن