Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی برزیل پیش از دیدار با آرژانتین عنوان کرد که اطمینان دارد تیم ملی کشورش قهرمان این دوره از مسابقات کوپا آمریکا می شود.به گزارش بلاغ،تیم ملی برزیل میزبان مسابقات کوپا آمریکا 2019 بامداد فردا ساعت 5 به وقت تهران در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرژانتین می رود.

کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل درباره این بازی حساس گفت:متوقف کردن مسی بهترین بازیکن کنونی دنیا کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم او تمام تلاشش را می کند تا بهترین روزش باشد چون با تیم ملی آرژانتینی به هیچ قهرمانی نرسیده و به شدت دنبال جام است.

وی افزود: مقابل آرژانتین پیروز خواهیم شد، این بازی آسان نخواهد بود ولی پیروز می شویم. برزیل در این دوره قهرمان کوپا آمریکا می شود و من هیچ شکی ندارم چون برزیل تنها به نیمار متکی نیست و همه بازیکنان می خواهند تاریخ سازی کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد: «دولت جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا هفته گذشته ارسال یک محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد.»

به گزارش شفقنا، این اولین بار از ۷ اکتبر است که امریکا ارسال یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف کرده است.

مقامات اسرائیلی گفتند که این حادثه نگرانی‌های جدی در داخل دولت اسرائیل ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته تا بفهمند چرا ارسال محموله متوقف شده است.

بایدن در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقاد شدید روبه‌رو است، دولت وی در ماه فوریه از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت امریکا توسط نیرو‌های اسرائیلی در غزه مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده شود. اسرائیل در ماه مارس یک تضمین‌نامه امضا شده ارائه کرد.

دولت بایدن علیرغم حمایت سیاسی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی اعلام کرده نگران حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید