Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تنها بخشی از تجهیزات بیمارستان جامع تخصصی و فوق تخصصی زنان است که تحویل گرفته شد.

وی اظهار داشت: این تجهیزات شامل ۱۹۲ ست کامل تخت بیمار سه شکن، ۲۲ دستگاه برانکارد، هشت دستگاه الکترو کوتر جراحی، ۱۵ دستگاه الکتروکاردیوگراف، ۲ دستگاه میکروتوم، ۱۰ دستگاه فتال مانیتورینگ، ۱۰ دستگاه جنین یاب، ۱۱ دستگاه چراغ معاینه، ۲۰ دستگاه وارمر نوزاد، ۲۰ دستگاه کات نوزاد، ۱۲ دستگاه فتوتراپی نوزاد، پنج دستگاه تخت معاینه شکن دار، ۱۶۰ تشک بستری است که توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرعت پیشرفت بیمارستان زنان ارومیه خوب است و تمام توان خود را برای اتمام این بیمارستان و قرار دادن آن در اختیار مردم به کار گرفته ایم.

آقازاده افزود: این طرح که به ابتکار دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد مرکزی فوق تخصصی برای بیماری های زنان و زایمان احداث شده، ۳۰۰ تختخوابی است و تمام نیازهای این بخش را پس از افتتاح پوشش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی این بیمارستان در راستای کاهش بار بیمارستان کوثر ارومیه طراحی و ساخته شده است، گفت: پس از ساخت آن، حوزه زنان از بیمارستان مطهری جدا شده و آن مرکز درمانی نیز به طور کامل به کودکان اختصاص می یابد.

طرح بیمارستان جامع زنان و زایمان ارومیه در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع با زیربنای ۲۴ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در هشت طبقه با ۳۰۰ تخت بیمارستانی در حال ساخت است.

عملیات احداث بیمارستان جامع زنان و زایمان ارومیه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.

این بیمارستان دارای امکاناتی نظیر بخش تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس، درمانگاه عمومی، درمانگاه تخصصی، مرکز تصویربرداری، ۹ اتاق عمل، ۱۵ تخت ویژه ICU، اتاق LDR، اتاق ایزوله، ۱۲ تخت NICU (مراقبت های ویژه نوزادان) و بخش های بستری است.

پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و تغییر مدیریت ارشد استان و دانشگاه علوم پزشکی، وضعیت بیمارستان زنان و زایمان کوثر نامناسب تشخیص داده و برنامه ریزی های لازم برای جایگزینی این بیمارستان انجام شد؛ بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه در خیابان حسنی ارومیه قرار دارد.

۸۱۳۷/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بهداشت و درمان زنان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر