Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه گلبانگ رادیو ایران با اجرای مریم نشیبا، در تابستان امسال اقدام به حمایت از خوانندگان و آهنگسازان جوان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران گفت: برنامه «گلبانگ» از برنامه های شاخص رادیو ایران است که طرفداران بی شماری دارد. این برنامه چند اقدام جدید را مدنظر قرار داده است که آنها را به زودی عملیاتی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«یدالله گودرزی» در بخشی به شرح یکی از این اقدامات پرداخت و گفت: یکی از این اقدامات پخش آهنگ های تازه است که با مجوز مدیر شبکه و هماهنگی دفتر موسیقی پخش خواهد شد.


وی در ادامه به راه اندازی باشگاه مخاطبان نیز اشاره کرد و یادآور شد: باشگاه مخاطبان این برنامه به زودی راه اندازی خواهد شد و مخاطبان با ثبت نام در این باشگاه می توانند آثار درخواستی خود را ارائه دهند.


به گفته یدالله گودرزی، فعالیت مجازی در این باشگاه، جوایز و امتیازات ویژه ای خواهد داشت، که ارسال پیام اختصاصی مریم نشیبا و ... از جمله این موارد است.


گودرزی در بخش دیگر به فعالیت های دیگر این برنامه پرداخت و خاطر نشان کرد: فعالیت دیگر این برنامه راه اندازی صفحه مجازی برنامه است که با عنوان برنامه گلبانگ قابل جستجو است.


لازم به یادآوری است، این برنامه همچنین از تمامی خوانندگان و آهنگسازان جوان درخواست می کند، آثار خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی ارسال کنند و یا از طریق تماس با برنامه ترانه های درخواستی خود را از رادیو بشنوند.


گلبانگ هر روز از ساعت ۱۵:۰۰ با تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا از رادیو ایران پخش می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت جشن های دهه کرامت اصفهان برنامه های دهه کرامت خراسان جنوبي غنی سازی اوقات فراغت شهرستان آران و بیدگل برنامه گلبانگ مریم نشیبا رادیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.


(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سالهای دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال ها در کوه، عصرها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله ای فروتن بود

پا به پای زغال ها می‌سوخت! سرخ می شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود‌،کوره‌ای که همیشه روشن بود

بارهایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه های پابرجا، از درون مخوف تونل ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آوازهای کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد