Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@23:51:08 GMT

درمانی آسان برای ترش کردن

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۱۸۳۱

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران،  رفلاکس معده وقتی رخ می‌دهد که اسید معده به سمت مری حرکت می‌کند و معمولا علامت رایج سوزش سر دل هم همراه با آن است که با برخی دارو‌های خانگی می‌تواند رفلاکس معده را تسکین بخشد.

چای بابونه
چای بابونه برای تسکین رفلاکس اسید معده قبل از خواب، بسیار مناسب است و چای بابونه را باید نیم ساعت قبل از خواب بنوشبد، این چای معمولا به نام جای آرام بخش شناخته شده و خواب آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چای بابونه به کاهش التهاب و تورم و التهاب معده کمک می‌کند تا تعادل اسیدیته معده برای سلامت روده حفظ برای چالش بابونه می‌توانید از گل خشک ان استفاده کرد.

به سمت چپ بخوابید
اگر رفلاکس معده دارید شب‌های به سمت چپ، بخوابید چرا که در این صورت اسید معده کمتر ترشح می‌شود و اسفنکتر معده دچار چالش نمی‌شود و اسید معده به مری بر نمی‌گردد و توصیه می‌شود که افراد مبتلا به رفلاکس معده به سمت چپ بخواند تا گرفتار عوارض این بیماری نشوند.

برخی مواد غذایی موجب افزایش رفلاکس معده می‌شود؛ موادغذایی تشکیل شده است گوجه فرنگی، موادغذایی پرچرب و غذا‌های سرخ شده، الکل و کافئین، مرکبات، نعناع، سیر و پیاز و شکلات همه جزء موادغذایی هستند که موجب افزایش رفلاکس معده می‌شوند.



آدامس جویدن
آدامس می‌تواند به کاهش رفلکس معده به دلیل کمک می‌کند تا بدن شما بزاق بیشتری تولید کند و توصیه می‌شود که را آدامس به مدت ٣٠ دقیقه پس از غذا مصرف کنید و بجوید تا اسید معده شما کاهش پیدا کند.

سرکه سیب کمک می‌کند تا عوارض رفلاکس و ترشح اضافی اسید معده کاهش و تسکین پیدا کند و کار‌ای تا دو قاشق سرکه سیب را با یک فنجان آب ترکیب کنید و دو تا سه بار در طول روز یا قبل از وعده‌های غذایی این نوشیدن طبیعی ضد رفلاکس را بنوشید.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترش کردن معده بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود

کمیسیون اروپا در آخرین روزهای پیش از انتخابات خود، ضمن تأیید کارت ناتوانی اروپایی برای توان‌خواهان، استانداردهایی را نیز برای کارت پارکینگ اروپایی برای این قشر از جامعه تعیین کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، کمیسیون اروپا در نهمین دوره خود قرار دارد و اروپا در حال ساماندهی انتخابات برای دوره جدید است. قانون‌گذاران پارلمان در آخرین جلسه عمومی خود قوانین جدید مربوط به کارت ناتوانی اتحادیه و کارت پارکینگ اروپایی برای افراد دارای معلولیت را تصویب کردند. نسخه دیجیتال کارت‌های ناتوانی اروپایی نیز در حال حاضر در دسترس است.

هدف از این کارت‌ها که سال گذشته توسط کمیسیون اروپا پیشنهاد شد، تضمین آزادی تردد برای افراد دارای معلولیت به‌عنوان یکی از اصول اصلی اتحادیه اروپا است. هر دو کارت به دارندگان خود و همراهان آن‌ها اکثر شرایط مشابه با دارندگان کارت ملی را خواهد داد و قوانین جدید به استثنای دارندگان کارت معلولیت که برای یک برنامه جابه‌جایی به کشور عضو دیگری نقل‌مکان می‌کنند، تنها برای اقامت‌های کوتاه‌مدت اعمال خواهد شد.

کارت‌های ناتوانی اروپایی به افراد دارای معلولیت این اطمینان را می‌دهد که حتی به‌عنوان بازدیدکننده بتوانند از حقوقی مانند دسترسی رایگان یا اولویت‌دار به مکان‌های پارک رزرو شده برخوردار شوند. قوانین مربوط به کارت‌ها تقریباً به اتفاق آرا توسط نمایندگان پارلمان اروپا با تنها هفت رأی مخالف و یازده رأی ممتنع به تصویب رسید و در انتظار تأیید رسمی شورای اتحادیه اروپا است.

این کارت‌ها نه‌تنها در قالب فیزیکی، بلکه در قالب دیجیتال نیز در هر مکان مشخص‌شده در دسترس خواهند بود. در واقع کشورهای اتحادیه اروپا تشویق شده‌اند که کارت‌ها را در قالب دیجیتال صادر کنند و خدمات تمدید کارت‌ها پس از پایان تاریخ انقضا به‌صورت رایگان انجام شود. با این حال اعلام شده است که کارت پارک معلولان به احتمال زیاد پس از پرداخت هزینه‌های اداری صادر خواهد شد.

کارت ناتوانی اروپایی همانند بسیاری از دیگر نوآوری‌ها، ابتدا به‌عنوان یک پروژه آزمایشی به‌منظور بررسی قابلیت‌های آن آغاز شد و سال ۲۰۱۷ در بلژیک، قبرس، استونی، فنلاند، ایتالیا، مالت، اسلوونی و رومانی مورد آزمایش قرار گرفت.

کد خبر 748377

دیگر خبرها

  • این سبزی ضد سرطانی متخصص تسکین عفونت های تنفسی
  • داروهای سوزش معده خطر میگرن را افزایش می دهند
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر