Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی نژاد، از برگزاری ۱۱۰ برنامه در قالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان خوزستان خبر داد و گفت: پنج هزار خادمیار رضوی در ۳۰ موضوع مختلف در استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام جلیل علی نژاد»، امروز (سه شنبه 11 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه، به برنامه های ستاد برگزاری دوازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که به واسطه حضور اهل بیت (ع) در کشور پناهگاهی برای امید و آرامش خود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، با تقدیر از همه کسانی که در نهادها و دستگاه های مختلف زمینه ای را فراهم می کنند تا به واسطه نام امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) خدمتی به مردم برسد، افزود: امسال در تلاش هستیم برنامه های دهه کرامت با شکوه تر از هر سال برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت فردا (چهارشنبه 12 تیر) با برگزاری آیین نمادین ورود کاروان امام رضا (ع) به ایران آغاز می شود، اضافه کرد: خادمان آستان قدس رضوی نیز از (13 تا 23 تیر) در استان خوزستان حضور پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آیین استقبال از خادمان امام رضا (ع) (پنج شنبه 13 تیر) ساعت 19 در خیابان امام خمینی (ره) اهواز برگزار می شود، تصریح کرد: این خادمان 28 شهرستان و 13 منطقه در اهواز حضور خواهند یافت.

 

حجت الاسلام علی نژاد، از برگزاری 110 برنامه در قالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان خوزستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به وقوع سیل در استان خوزستان، برنامه هایی با محوریت مناطق سیل زده پیش بینی شده است.

 

وی عبادت از بیماران در 30 بیمارستان خوزستان، حضور در زندان های استان، بازدید از مراکز تولیدی و کارآفرین های نمونه استان، دیدار با 100 خانواده شهید،  و ... را از جمله برنامه های خدام رضوی در خوزستان دانست.

 

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته قریب به 14 هزار زائر اولی از استان خوزستان را به مشهد مقدس اعزام کردیم، اذعان داشت: هر زائر به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور می یابد که بیشتر زائران از سوی کمیته امداد، بهزیستی، سپاه و خیرین معرفی و زمینه سفر آنها فراهم شده است.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، با اشاره به اینکه 13 هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته 200 هزار تومان طی یکسال گذشته میان نیازمندان توزیع شده است، بیان کرد: در دهه کرامت نیز بسته هایی با محوریت مناطق سیل زده به ارزش هر بسته 500 هزار تومان تهیه و توزیع می شود.

 

وی از تهیه 40 سری جهیزیه و برگزاری جشن ازدواج رضوی برای زوج های نیازمند به ویژه در مناطق محروم و 10 جشن ویژه دختران در استان خبر داد و اظهار کرد: استان خوزستان دارای پنج هزار خادمیار است که با محوریت مناطق محروم در حال خدمت هستند.

 

حجت الاسلام علی نژاد، گفت: 110 کانون را در سطح مساجد و شهرستان ها مستقر کردیم که در بیش از 30 موضوع امدادی، جهادی، فرهنگی، تبلیغی و با هدف ترویج فرهنگ سیره رضوی و  کمک به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

 

وی از احداث مجموعه ای چند منظوره با همکاری آستان قدس رضوی خبر داد و یاد آور شد: زمین این مجموعه از سوی شهرداری در زمینی به مساحت بیش از یک هزار هکتار به منظور احداث مجموعه ای چند منظوره فرهنگی، ورزشی، آموزشی و درمانی به این دفتر واگذار شده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن های دهه کرامت اوقات فراغت برنامه های دهه کرامت جشن زیر سایه خورشید دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان