Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@09:19:01 GMT

دلایل شلوغی مترو در روزهای اخیر چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۲۴۰۷

دلایل شلوغی مترو در روزهای اخیر چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، براساس مشاهدات، مترو در روزهای اخیر به شدت شلوغ تر از قبل شده است.» عده ای علت این ازدحام را آغاز اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و استفاده بیشتر مردم از وسائل نقلیه عمومی به ویژه مترو می دانند.

طرح محدوده کنترل آلودگی هوا

«طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از اول تیر ۹۸، جایگزین طرح زوج یا فرد شد و براساس این طرح همه خودرو‌های پلاک تهران فارغ از زوج یا فرد بودن پلاک، تنها ۲۰ روز در هر فصل می توانند در این محدوده به صورت رایگان تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مترو شلوغ تر نشده است

نکته ای که «محسن محمدیان» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تایید نمی کند؛ محمدیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، گفت: مترو در تمامی شرایط شلوغ است و ارتباطی به طرح محدوده کنترل آلودگی هوا ندارد.

«اما مترو در روزهای اخیر شلوغ تر از پیش شده است.» این نکته ای بود که خبرنگار میزان به محمدیان گفت و در این مورد بیان کرد: این از دید شماست و مترو در گذشته و مخصوصا در ساعت های پیک شلوغی خاص خود را داشته و هم اکنون هم این ازدحام وجود دارد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه از کمبود واگن به عنوان یکی از دلایل شلوغی مترو یاد کرد و گفت: با توجه به این کمبود، شلوغی مترو نمود بیشتری پیدا می کند، تفاوتی هم در اجرای این طرح و یا تابستان و زمستان وجود ندارد و در صبح و بعد از ظهر معمولا در تمامی خطوط مترو ازدحام وجود دارد.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 مترو شلوغی مترو طرح محدوده کنترل آلودگی هوا دلایل شلوغی مترو در روزهای اخیر چیست؟

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مترو شلوغی مترو طرح محدوده کنترل آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز

جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرای استان فارس در شامگاه روز شنبه از روند اجرایی خط ۲ مترو و دستگاه حفاری تونل مترو در ایستگاه بلوار آزادی شهرستان شیراز بازدید کردند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • (ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان