Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر شجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۲ بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و در ادامه تلاش می‌کنیم بازیکنان خوب و مستعد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر را جذب تیم کنیم.

حضور میداودی در تیم به تصمیم کادر فنی مربوط است

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که میلاد میداوودی کاپیتان نفتی‌ها در فصل آینده به همراه تیم خواهد بود یا نه، گفت: این موضوع به نظر کادر فنی بستگی دارد و هنوز چیزی مشخص نیست البته در روزهای آینده چند بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مشخص شدن دیگر اعضای کادر فنی این تیم گفت: پس از اینکه مهدی تارتار هدایت تیم را بر عهده گرفت این موضوع را به او سپردیم اما تاکنون با کسی به عنوان مربی قراردادی نبستیم.

تیم نفت مسجدسلیمان در تهران اردو می‌زند

شجاعی افزود: این اردو به احتمال زیاد از فردا برای آماده سازی بیشتر تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر زیر نظر تارتار برگزار می‌شود و بازیکنان به کارهای تاکتیکی می‌پردازند.

وی افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی و گرمای بیش از حد مسجدسلیمان تصمیم گرفتیم که این اردو را در تهران برگزار کنیم.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه یکی، ۲ بازی دوستانه در این اردو برگزار می‌کنیم افزود: هدف مان حضور یک تیم خوب و در شأن فوتبال مسجدسلیمان است و انتظار داریم که هواداران مثل گذشته یار و یاور ما باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه اختصاصی این تیم امکان نصب دوربین و اجرای سیستم بلیط فروشی الکترونیکی را دارد گفت: با توجه به بازدید نمایندگان فدراسیون تمام ایرادها و نواقص ورزشگاه شناسایی شد و اکنون در حال رفع آنها هستیم و از لحاظ نصب دوربین و سیستم بلیط فروشی الکترونیکی هیچ مشکلی نداریم.

۹۸۷۹/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مسجدسلیمان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان