Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر موسوی معاون توسعه و تامین منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: هدف از این بازدید ارزیابی کمی و کیفی پروژه‌ها و طرح‌های در حال انجام شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌باشد.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های بالای ۹۰ درصد رشد فیزیکی در دستور کار قرار دارد مرکز سلامت محسن شافعی، تامین هزینه برای ایجاد انشعاب حامل‌های انرژی ساختمان دانشکده پرستاری، خرید UPS ۱۰۰ کاوا برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از بخش بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: در راستای طرح تحول سلامت با هدف افزایش فضای فیزیکی، رضایت مراجعین، گسترش ترویج انتخاب زایمان طبیعی و نزدیک شدن به استاندارد‌های بخش زایمان واحد ۱۳ نفره زایمان طبیعی با رعایت اصول و استاندارد‌های کامل مهندسی احداث و به بهره برداری رسید.

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بخش بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد که بر اساس آخرین اصول مهندسی ساخته شده مانند نگینی در سطح استان آذربایجان غربی میدرخشد و با توجه به اذعان کارشناسان وبازرسین وزارتی عنوان یکی از مراکز بلوک زایمانی برتر در سطح کشور شناخته می‌شود.

وی افزود: اولویت اول شبکه بهداشت و درمان مهاباد استاندارد سازی محوطه حیاط بیمارستان، پیگیری راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محسن شافعی با بیش از ۹۶ درصد رشد فیزیکی و خرید دستگاه UPS ۱۰۰ کاوا برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان می‌باشد.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اولویت بندی مسائل و مشکلات موجود در مجموعه و تعامل و همکاری بین بخشی از طریق مشارکت اجتماعی با سایر ادارات و کمک گرفتن از ظرفیت بالای خیرین می‌تواند و پشتیبانی‌های دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند گام‌های بزرگی را در حوزه سلامت شهرستان بردارد.

انتهای پیام/ج

از پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان مهاباد بازدید شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است