Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان امارت «الشارجه»، یکی از امارت‌های هفتگانه امارات متحده عربی از مرگ «خالد»، پسر «سلطان بن محمد القاسمی»، حاکم الشارجه خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، این دیوان سه‌شنبه (یازده تیر) اعلام کرد که به مناسبت فوت این شاهزاده سه روز عزای عمومی اعلام شده و پرچم‌های امارت شارجه طی این مدت نیمه برافراشته خواهد بود و قرار است جسد او از لندن به امارات منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیوان مذکور و خبرگزاری وام به علت مرگ این شاهزاده ۳۹ ساله در انگلیس اشاره‌ای نکرده‌اند. خالد دومین پسر از بین شش فرزند حاکم شارجه امارات است.

مرگ پسر حاکم الشارجه امارات آن هم در انگلیس در حالی اتفاق می‌افتد که اخیرا رسانه‌ها از فرار زن «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم دبی به آلمان و اقامت او در مکانی سری در انگلیس خبر داده‌اند.

گفته می‌شود هیا بنت الحسین با هم‌دستی امارت ابوظبی قصد داشته علیه برادرش «عبدالله دوم»، پادشاه اردن کودتا کند که بعد از لو رفتن مجبور شده است با دو فرزندش امارات را به مقصد آلمان ترک کند

منبع: تابناک

کلیدواژه: حاکم شارجه امارات متحده عربی ابوظبی دبی ارز دیجیتال سامانه نیما غلامرضا سلیمانی حشد الشعبی فدریکا موگرینی غنی سازی اورانیوم اینستکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش  خبرگزاری تسنیم، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (181) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های  1397 لغایت 1401 فروشی بالغ بر 860  میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های ‌مالیاتی، صرفا مبلغ 100 میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال 1401 ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می¬باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • فیلم| شرمندگی عقاب ماده در مقابل همسر پس از گم‌شدن جوجه‌شان
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد