Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@06:31:25 GMT

برزیل به فینال کوپا آمه‌ریکا رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۳۸۴۳

برزیل به فینال کوپا آمه‌ریکا رسید


بامداد پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آمریکای جنوبی، برزیل میزبان این مسابقات به مصاف رقیب دیرینه خود آرژانتین رفت و به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت تا به دیدار پایانی قدم بگذارد.

دیدار این ۲ تیم که به سوپرکلاسیکو موسوم است با حساسیت زیادی آغاز شد و ۶۰ هزار تماشاگر برزیلی با شور و حرارت خاصی از سلسائو حمایت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برزیل از همان ابتدا روند بازی را در اختیار داشت و آرژانتین نیز به دفاع روی آورده بود.

در دقیقه ۱۸ کار تیمی عالی برزیلی‌ها سبب شد تا «گابریل ژسوس» مهاجم باشگاه منچسترسیتی، گل نخست بازی را برای میزبان به ثمر برساند.

در ادامه آرژانتینی‌ها با شجاعت بیشتری کار را دنبال کردند، چراکه دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند.

در دقیقه ۲۹ ارسال «لیونل مسی» با ضربه سر تماشایی «سرخیو آگوئرو» همراه شد و به دیرک دروازه برزیل برخورد کرد.

تلاش آرژانتین در نیمه نخست ثمری نداشت تا امید آلبی سلسته به نیمه دوم معطوف شود.

آرژانتین نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۶ شوت «مسی» با بدشانسی به دیرک عمودی دروازه میزبان برخورد کرد.

در حالی که آرژانتین حملات همه جانبه‌ای را برای جبران انجام می‌داد، در دقیقه ۷۰ «گابریل ژسوس» با حرکتی انفرادی به محوطه جریمه حریف رسید و توپ را در اختیار «فیرمینیو» قراداد تا او به راحتی دومین گلزن برزیل لقب بگیرد.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و برزیل با عبور از رقیب دیرینه خود به فینال رسید.

با این اوصاف حسرت «لیونل مسی» ستاره فوتبال جهان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در رقابتی معتبر با تیم ملی آرژانتین ادامه یافت.

بامداد فردا (پنجشنبه) در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، تیم‌های پرو و شیلی به مصاف هم می‌روند.

شیلی در ۲ دوره گذشته این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافته است.

*ترکیب برزیل

آلیسون، مارکینیوس (میراندا)، تیاگو سیلوا، دنی آلوز، آلکس ساندرو، کاسمیرو، آرتور، کوتینیو، اورتون (ویلیان)، گابریل ژسوس (مارکوس آلان) و روبرتو فیرمینو

*ترکیب آرژانتین

فرانکو آرمانی، اوتامندی، پزیلا، فویت، تاگلیافیکو (دیبالا)، مارکوس آکونیا (آن خل دی ماریا)، لئوناردو پاردس، رودریگو دی پائول (لوسلسو)، لیونل مسی، سرخیو آگوئرو و لائوتارو مارتینز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال کوپا آمه ریکا برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم