Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:49:19 GMT

افتتاح 2 پروژه بزرگ موقوفه سیف‌الدوله در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۴۶۲۵

افتتاح 2 پروژه بزرگ موقوفه سیف‌الدوله در ملایر

پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: یکی از بزرگترین موقوقاف استان و کشور، موقوفه سیف‌الدوله است.
جعفری با بیان اینکه موقوفه سیف‌الدوله در راستای اجرای چند نیت مهم در شهرستان ملایر در حال انجام است افزود: کمک در حوزه دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری از جمله نیات موقوفه سیف‌الدوله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: بازسازی و تجهیز کامل بیمارستان 25 تختخوابه امام حسین(ع) از محل موقوفه سیف الدوله از سال 97 آغاز و امسال با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان به اتمام رسید، این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.
جعفری ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا از محل موقوفه سیف‌الدوله، ساخت «مجتمع مسکونی- تجاری میدان جهاد» است، این پروژه پروژه شامل ۲۰ واحد مسکونی و 8 واحد تجاری و یک فروشگاه در زیر بنایی به مساحت 5 هزار متر مربع با پیشرفت 99 درصدی در حال انجام مراحل پایانی کار است.
رئیس اداره اوقاف ملایر با اشاره به اینکه برای «مجتمع مسکونی- تجاری میدان جهاد» ملایر اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد تومان هزینه شده است گفت: به زودی این مجتمع به همراه بیمارستان امام حسین(ع) همزمان با یکدیگر با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ملایر افتتاح بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6094808

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت