Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هاکی گفت: آخرین مرحله اردوی تیم ملی هاکی به همت اداره ورزش و جوانان ورزقان و مس سونگون به مدت یک هفته در شهر ورزقان در حال برگزاری است.     ابوالفضل یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی افزود: برای شرکت در این اردو از 15 بازیکن دعوت شده که این افراد بازیکنان منتخبی بودند که از اردوهای قبلی برای اردوی آخر گلچین شده‌اند و از بین آن‌ها 12 نفر برای مسابقات آسیایی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     سرمربی تیم ملی هاکی مردان افزود: هشتمین دوره بازی‌های هاکی مردان ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا در روزهای ۲۲ تا ۳۰ تیر امسال در شهر «چون بوری» تایلند برگزار خواهد شد که امیدواریم برای هشتمین بار از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.     گفتنی است، مهدی شاهرخی از آذربایجان شرقی- پیام لشگری و محمد اثنی عشری و وحید صمدی از آذربایجان غربی- ساسان حاتمی نژاد از ایلام - بهداد بیرانوند و محمد کریمی از لرستان - علیرضا چزانی و امیرمهدی میرزاخانی و بهنام سعدی از مرکزی - نوید طاهری راد از گلستان - حمید نورانیان از سمنان و محسن بهلولی از کرمانشاه به همراه یعقوب بهرامی و رضا نوروز زاده 2 لژیونرهاکی کشورمان در این مرحله از اردو حضور دارند.     هاکی بازان حاضر در این اردوی شش‌روزه تمرینات خود را زیر نظر ابوالفضل یوسفی سرمربی و رضا عباسی و مسعود بهلولی مربیان تیم ملی در سالن ورزشی خانه هاکی ورزقان پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی اداره ورزش و جوانان تایلند تیم ملی مردان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر