Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:برای تیمی مثل ما که تمرینات‌مان را به موقع شروع کردیم اتفاق خوبی نیست. شاید برخی تیم‌ها تمایل داشته باشند که لیگ به تعویق بیفتد.به گزارش بلاغ، سایپا فصل آینده با ابراهیم صادقی مربی جوان و با دانش خود وارد لیگ برتر نوزدهم می‌شود. صادقی به دلیل تجربه حضور ۱۹ ساله در سایپا لقب نارنجی وفادار را در فوتبال ایران یدک می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با این مربی گفت و گویی در مورد وضعیت تیم سایپا که در اردوی آماده سازی در شهر بروجن است به شرح زیر انجام دادیم:

اردوی آماده‌سازی‌ تیم چطور است؟

اردوی  خیلی خوبی بود. ما در دوران آماده سازی دو اردو داریم که هر دو داخلی است. با مدیریت باشگاه صحبت کردیم تا با برگزاری اردوهای داخلی به توسعه‌ فوتبال در شهرهای کوچک‌تر هم کمک کنیم. ۱۰ روز قبل از اردو از امکانات شهر بروجن بازدید کردم. دو زمین تمرین خیلی خوب و سالن وزنه بزرگ و وزنه خوب و استخر خوبی هم دارد.آب و هوای بسیار خوبی دارد. تغذیه سالم و خوبی دارد. مردم و مسئولین در این ۸ روزی که ما اینجا بودیم از ما حمایت کردند. یک بازی دوستانه هم با یکی از تیم‌های این شهر انجام دادیم. کار خوبی که با حمایت باشگاه سایپا انجام دادیم یک سری وسایل تمرین و تجهیزات ورزشی به سه تیم این شهر اهدا کردیم.فکر می‌کنم کار قشنگی بود که به توسعه فوتبال در شهرهای کوچک هم کمک می‌شود. از مدیریت باشگاه هم برای انجام چنین کار قشنگی تشکر می‌کنم. از مردم و مسئولان تیم شهر بروجن هم که کاملا در اختیار تیم ما بودند تشکر می‌کنم.

از نحوه یارگیری تیم‌تان در فصل نقل و انتقالات راضی هستید و بازیکنان مد نظر شما جذب شده‌اند؟

بله تا اینجا واقعا آنچیزی که من می‌خواستم اتفاق افتاده و بازیکنان مد نظرم جذب شده‌اند. تیم جوان و خوبی داریم.ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان جذب کردیم. یکی دو بازیکن دیگر در آینده به ما اضافه می‌شوند. در مجموع از جذب بازیکنان رضایت دارم.

 ارزیابی شما از تعویق قرعه‌کشی لیگ برتر نوزدهم چیست؟

چند وقتی در اخبار می شنویم که ورزشگاه‌ها نقص‌هایی دارند که باید برطرف شوند و به همین دلیل هم آقای تاج و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ بارها اعلام کردند که شاید لیگ به تعویض بیفتد. این قضیه باید زودتر حل شود. برای تیمی مثل ما که تمرینات‌مان را به موقع شروع کردیم اتفاق خوبی نیست. شاید برخی تیم‌ها دیرتر تمرینات ‌شان را شروع کردند و تمایل داشته باشند که لیگ به تعویق بیفتد ولی این به برنامه‌های تیم ملی هم لطمه می‌زند و لیگ را فشرده‌تر می‌کند و به فوتبال ضربه می‌زند و امیدوارم که مشکلات حل و مسابقات زودتر آغاز شود.

 مربیانی مثل دنیزلی، استراماچونی ایتالیایی و کالدرون آرژانتینی به لیگ برتر آمده‌اند. نظرشما در مورد حضور چنین مربیان گرانقیمت و مطرحی چیست؟

بله مربیان خوب ، بزرگ و نامداری وارد لیگ ایران شده‌اند فکر می‌کنم امسال لیگ جذابی داریم.

 هدف سایپا در لیگ برتر آینده چیست؛ قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی یا بقا در لیگ برتر؟

هدف ما این است با توجه به بازیکنانی که داریم ۷ بازیکن تیم امید داریم و ۲ بازیکن تیم ملی جوانان در مجموع میانگین سنی ما ۲۳/۵ است تیم جوانی داریم که نگاه‌مان به آینده است. هدف‌مان این است که بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم اگر این هدف را تعقیب کنیم قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت. به نظرم این غلط است که همه تیم‌ها  در شروع لیگ هدف‌شان کسب سهمیه آسیایی است. هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و بازیکنان‌مان پیشرفت کنند با این هدف نتایج خوبی هم می‌گیریم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت اطلس G در بازار آزاد نسبت به خریدوفروش‌های هفته قبل پنج میلیون ارتقا پیدا کرده و مدلی مثل پراید ۱۵۱ که ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورده، افزایش قیمت چهار میلیونی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساینا S دنده‌ای، کوئیک GX و کوئیک SR دنده‌ای نیز هر کدام با افزایش قیمت دو میلیونی درقیاس با هفته قبل راهی بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا
مدل ۱۳ اردیبهشت ۱۶ اردیبهشت
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳

۳۳۸ میلیون تومان

۳۴۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۳۸ میلیون تومان

۴۴۰ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۴۸ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۴۸ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۵۸۰ میلیون تومان

۵۸۵ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۶۵ میلیون تومان

۷۶۵ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۸۶۰ میلیون تومان

۸۶۰ میلیون تومان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229516 برچسب‌ها سايپا

دیگر خبرها

  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر