Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:51:01 GMT

آمریکا فینالیست جام جهانی فوتبال زنان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۴۸۷۵

آمریکا فینالیست جام جهانی فوتبال زنان شد

تیم فوتبال زنان آمریکا با شکست انگلیس به فینال جام جهانی صعود کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان برگزار شد و طی آن آمریکا و انگلیس برابر هم به میدان رفتند. در پایان این بازی آمریکا موفق شد با نتیجه  دو بر یک  انگلیس را شکست دهد و اولین تیم صعود‌کننده به فینال این رقابت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمریکا که تا پیش از این مسابقه پنج گل خود را در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رسانده بود، در دقیقه چهار بازی  فرصت گلزنی داشت اما واکنش به موقع دروازه‌بان انگیس مانع از باز شدن زودهنگام دروازه این تیم شد، تا اینکه کریستین پرس، بازیکن آمریکا  در دقیقه ۹  با ضربه سر دروازه انگلیس را باز کرد.

 

الن وایت، بازیکن انگلیس موفق شد در دقیقه ۱۹ بازی گل تساوی را به ثمر برساند.


در دقیقه ۲۸ مدافع آمریکا سانتر بازیکن حریف را به شکل خطرناکی و با فاصله کم از دروازه خود راهی کرنر کرد.


الکس مورگان، ستاره آمریکا در دقیقه ۳۱  با ضربه سر گل دوم تیم خود را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد انگلیس فرصت جبران نتیجه را داشت اما شوت بازیکن این تیم با واکنش خوب دروازه‌بان آمریکا روبه‌رو شد و نیمه اول بازی با برتری دو بر یک آمریکا به پایان رسید.

 

دقیقه ۵۹ بازی اشتباه دروازه‌بان انگلیس و پاس دادن به بازیکن آمریکا، برای حریف موقعیت گلزنی به وجود آورد که با بی دقتی بازیکن آمریکا  توپ به بیرون رفت.


الن وایت در دقیقه ۷۰ گل دوم انگلیس را به ثمر رساند اما  از طریق VAR مشخص شد که هنگام گلزنی در موقعیت آفساید بود، در نتیجه گل این تیم مردود اعلام شد.

 

در ادامه داور با VAR  برای انلگیس یک پنالتی گرفت اما  ضربه بد بازیکن این تیم باعث شد تا دروازه‌بان آمریکا توپ را بگیرد و بهترین موقعیت گلزنی انگلیس از دست برود.


هفت دقیقه وقت اضافه هم نتیجه بازی را تغییر نداد و آمریکا با حساب دو بر یک فینالیست شد.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد