Web Analytics Made Easy - Statcounter

انعقاد قراردادخرید ۴۰ دستگاه بیل مکانیکی از هپکو در دستور کار استانداری قرار دارد،مرد میدان، بلیط رفت ۵۵ متری و آموزگاران همیشه سبز عناوین روزنامه و هفته نامه های نامه اراک، وقایع استان،نوید و عطریاس هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  صفحه اول روزنامه ها و هفته ناهه های امروز(چهارشنبه۱۲ تیر) در استان مرکزی به شرح زیر است:

 

عطریاس: بلیط رفت ۵۵ متری

 

نامه اراک: آموزگاران همیشه سبز

 

وقایع استان: ‌مرد میدان

 

نوید: انعقاد قراردادخرید ۴۰ دستگاه بیل مکانیکی از هپکو در دستور کار استانداری قرار دارد

 

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت جنوب کرمان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت اصفهان خراسان جنوبي روزنامه ها نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جاروب های صنعتی پیاده‌رویی خبر داد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: در راستای تقویت تجهیزات خدمات شهری شهرداری و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان، به تازگی سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده‌رویی ویژه سازمان مدیریت پسماند و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، برای نظافت آسان پیاده روهای سطح شهر خریداری شده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه شهری و انجام رفت و روب و نظافت پیاده روها بخصوص در مرکز شهر اراک، سه دستگاه جاروب صنعتی پیاده رویی با اعتبار خرید بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، به تجهیزات خدمات شهری شهرداری اضافه شده است.

شهردار اراک از تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری به جارو بهای صنعتی پیاده رویی خبر داد و گفت: استفاده از جارو بهای صنعتی پیاده رویی روشی نوین و ایده آل برای نظافت این مکان‌های شهری به حساب می‌آید.

محمودی افزود: این دستگاه با قابلیت مکش انواع آلودگی‌های ریز و درشت سطح بالایی از کیفیت نظافت محیط‌های شهری را تضمین می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت سیستم خدمات شهری شهرداری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان گفت: با خرید و تهیه این سه دستگاه جاروب، ضمن حفاظت از سلامتی هرچه بیشتر کارگران شریف مجموعه شهرداری، کیفیت و سرعت نظافت سطح شهر افزایش خواهد یافت که در نتیجه شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر همشهریان خواهیم بود.

کد خبر 751805

دیگر خبرها

  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای