Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صباغیان بافقی روز چهارشنبه در نشست تحلیلی و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با حضور جمعی از استادان و صاحبنظران برگزار شد، درباره برتری‌جویی ذاتی انسان‌ها و قدرت‌طلبی کشورهای سلطه‌گر مطالبی را بیان کرد.

وی اظهار داشت: کسی که قدرت داشته باشد می‌خواهد دیگران را به زیر سلطه خود بگیرد و حکومت‌هایی که در طول تاریخ ابرقدرت بوده‌اند، همیشه سعی داشته‌اند که دولت‌های ضعیف و سرسپرده را مطیع خود کنند، اکنون در منطقه خاورمیانه عربستان تابع قدرت و زورگویی آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم استان یزد در مجلس با بیان اینکه حزب بعث عراق به فرماندهی صدام حسین و با حمایت نظامی آمریکا به ایران و کویت حمله کرد، اکنون عربستان نیز با پشتیانی کامل آمریکا به یمن و کشورهای همسایه تجاوز می‌کند، افزود: حقوق بشر برای آمریکا فقط بازیچه و ابزاری است که با توسل به آن بتواند حضور خود را در نقاط مختلف جهان توجیه کند و بازار فروش سلاح‌های کشتار جمعی خود را با دلارهای نفتی کشورهای سرسپرده تأمین کند.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس به بیان تناقضات آشکار در اعمال و گفتار سران دولت‌های غربی و رئیس جمهوری آمریکا پرداخت و تأکید کرد: ترامپ و رؤسای پیشین کاخ سفید، مخالف دستیابی ایران به فناوری‌های نوین بودند در حالی که آنها شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن را بمباران هسته‌ای کردند و اکنون از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی حمایت کامل می‌کنند.
به گفته این نماینده مجلس حقوق بشر آمریکایی از زمان‌های گذشته به عنوان‌های مختلف مانند حقوق بشر استالینی و هیتلری وجود داشت و چیز جدیدی نیست که حکومت‌های قدرتمند آن را ابداع کرده باشند.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی حقوق بشر با معیار و مقیاس آن کشور که متأسفانه گاهی ملت‌ها و دولت‌ها با درک‌نکردن تناقضات آن دچار اشتباه می‌شوند و فریب نیرنگ و خدعه آمریکا را می‌خورند و مسحور عدالت دروغین در جوامع غربی می‌شوند.
این نماینده استان یزد در مجلس افزود: در عصر حاضر در سایه بی توجهی و اقدام هماهنگ مافیای رسانه‌ای، و صهیونیست‌ها در خاک آمریکا قتل‌عام و غارت می‌شود بدون آنکه افکار جهانی از آن اطلاعی داشته باشد ولی از طرف دیگر با از بین رفتن یک حیوان چنان جار وجنجالی برپا می‌کنند که گویی آمریکا مهد تمدن و آرامش همه جانداران و حیوانات دنیاست.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اضافه کرد: اگر دولتی قدرتمند نباشد و نتواند از ابزار قدرت به‌درستی و در زمان مورد نیاز استفاده کند، مجبور است به خواسته‌های دشمن تن بدهد.
وی با یادآوری پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ خاطر نشان کرد: یکی از نشانه‌های قدرت خداوند این است که قدرت‌های بزرگ و استکباری را با اتحاد مردم و رهبری انسان‌های خودساخته از بین می‌برد.
امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه مطابق با سالروز حمله جنایتکارانه ناوگان آمریکا جهانخوار به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ و روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/‏‬ ۲۰۴۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است | صنعت هسته‌ای؛ آبروی ایران
  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است
  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است/ صنعت هسته‌ای؛ آبرو
  • توقف ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل به دلیل اختلاف بر سر حمله به رفح
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است