Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۵ هزار و و ۹۰۰ تومان و دلار ۱۲ هزار و ۶۳۰ تومان بوده است. بررسی قیمت ها طی چند روز اخیر حاکی از ادامه روند نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، از ابتدای هفته جاری تاکنون شاهد روند نزولی قیمت طلا هستیم و بر این اساس امروز (12 تیر) هر گرم طلای 18 عیار 425 هزار و و 900 تومان و هر گرم طلای 24 عیار 569 هزار تومان ارزشگذاری شده است این در حالی است که هر گرم طلای 18 عیار روز گذشته (سه شنبه 11 تیر) ۴۲۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش امروز (12 تیر) در بازار سکه نیز شاهد ادامه روند نزولی قیمت ها هستیم به طوری که سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 513 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 320 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 310 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 510 هزار تومان و سکه یک گرمی 980 هزار تومان مبادله می شود این در حالی است که (11 تیر) سکه بهار آزادی طرح جدید، سکه بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی و سکه یک گرمی به ترتیب با قیمت های 4 میلیون و 533 هزار تومان، 4 میلیون و 410 هزار تومان، 2 میلیون و 310 هزار تومان، یک میلیون و 510 هزار تومان و یک میلیون و 11 هزار تومان ارزشگذاری شده بود.

 

این گزارش می افزاید: امروز بازار ارز نیز حرکت نزولی اندکی داشت به طوری که دلار 12 هزار و 930 تومان، یورو 14 هزار و 900 تومان، پوند 16 هزار و 700 تومان، درهم 3252 تومان، لیر 2300 تومان، یوان چین 1890 تومان، دلار کانادا 9800 تومان و دلار استرالیا 9100 تومان است در حالی که روز گذشته در بازار آزاد دلار 12 هزار و 940 تومان، یورو 14 هزار و 900 تومان، پوند 16 هزار و 750 تومان، درهم 3540 تومان، لیر 2295 تومان، یوان چین 1890 تومان، دلار کانادا 9800 تومان، دلار استرالیا 9100 تومان و کرون سوئد 1426 تومان مبادله می شد.

 

صرافی‌های بانک‌ها نیز روز گذشته (11 تیر) قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می کردند و همچنین یورور نیز در این صرافی ها با قیمت 14 هزار و 500 تومان خریداری می شد و با قیمت 14 هزار و 600 تومان به فروش می رفت.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (12 تیر) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز مانند پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۱۱ واحد پولی از جمله یورو افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه دوازدهم تیرماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۹۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۸۹۴ ریال و هر یورو نیز با ۴۱ ریال افزایش ۴۷ هزار و ۴۲۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۶۵۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۰۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۰۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۵۳ ریال، روپیه هند ۶۱۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۶۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۰ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۸۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۵۳ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۶۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۷۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۴۲۷ ریال، روبل روسیه ۶۶۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۳۸۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۸۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۸۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۹۶۴ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۱۵۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۰۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۴۳۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۸۸۹  ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۷۳ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۹۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۱۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۴۸۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل برنامه های دهه کرامت قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات