Web Analytics Made Easy - Statcounter

بصیری با بیان اینکه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا در گرو ترویج آن در جامعه و معرفی شهدا به مردم است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های بسیج رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مسعود بصیری» رییس سازمان بسیج رسانه کشور که روز گذشته(سه‌شنبه، ۱۱ تیر)جهت حضور در مجمع عالی بسیج رسانه گیلان به این استان سفر کرده بود، شب گذشته به دیدار خانواده شهید اسماعیل سیرت نیا، شهید مدافع حرم و بسیج رسانه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در این دیدار اظهارکرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.   رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه خبرنگاران نقش ارزنده‌ای در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه عهده‌دار هستند گفت: حمایت از قشر خبرنگار از اهداف مهم بسیج رسانه است که پیگیر جدی مطالبات خبرنگاران است.   بصیری با تاکید بر اینکه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا در گرو ترویج آن در جامعه و معرفی شهدا به مردم است خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های خبرنگاران بسیج رسانه است.   در ادامه «مهدی پارسا» با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی از استعداد بالقوه‌ای برخوردارند افزود: دشمنان اسلام و نظام درصدد خدشه‌دار کردن فرهنگ دینی و ارزش‌های نظام هستند و خبرنگاران انقلابی با قلمشان در برابر جنگ نرم خواهند ایستاد.   رییس بسیج رسانه گیلان به ویژگی‌های اخلاقی شهید سیرت نیا اشاره و خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار دارای سجایای اخلاقی بسیار متین و شایسته‌ای بود و الگوی مناسبی برای رسانه‌ایی های استان است.  

گفتنی است، شهید سید اسماعیل سیرت نیا از فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان رشت بود که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در نزدیکی حلب سوریه به شهادت رسید. این شهید بزرگوار دومین شهید مدافع حرم گیلانی بود که در ماه محرم به شهادت رسید.

شهید سیرت نیا به همراه حدود 45 نفر دیگر از همرزمانش در جریان عملیات محرم در دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان برنامه های دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت خبرنگاران بسیجی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیج رسانه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

کد خبر 6094270

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند