Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسحاقی، گفت: تعدادی از نشریات که درخواست کاغذ داده بودند، سهمیه کاغذ خود را براساس ضریب انتشار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، نشست هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

"حسین اسحاقی" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با ابراز خرسندی از حضور مجدد دکتر مجاز در مجموعه خانه مطبوعات جنوب کرمان، گفت: یکی از دغدغه های بنده، بعد از استعفای دکتر مجاز، نگرانی در خصوص سرنوشت خانه مطبوعات جنوب کرمان بود و امروز خوشحال هستم که ایشان پذیرفتند که مجددا در این مجموعه حضور داشته و فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین اسحاقی، با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی، امسال روز خبرنگار با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود بنابراین می طلبد جلسات برنامه ریزی برای برگزاری این روز تداوم یابد.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار در حوزه مطبوعات، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی ویژه مطبوعات، کمک به برگزاری نمایشگاه و جشنواره منطقه ای مطبوعات، برگزاری کارگاه های آموزشی روزنامه نگاری و خبرنگاری، مدیریت تبلیغات و نوآوری مطبوعات، اطلاع رسانی و کار آفرینی و حمایت از نشریات و پایگاه های خبری با اختصاص یارانه براساس شیوه نامه از مفاد این تفاهم نامه است.
وی، در خصوص برگزاری جشنواره مطبوعاتی، بیان داشت: طرحی ارائه داده ایم که این جشنواره منطقه ای در بین استان های همجوار از جمله هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان  برگزار شود و باید بررسی شود در چه حوزه هایی برگزار شود.

 اسحاقی، با اشاره به این که مطبوعات باید رسمیت و جایگاه خود را در اجتماع حفظ کنند، عنوان کرد: مردم فضای  مجازی را باور ندارند و اطمینانی که به نشریات چاپی در بین مردم وجود دارد این اعتماد نسبت به فضای مجازی وجود ندارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ابراز داشت: باید از ظرفیت نشریات در راستای فرهنگ سازی مسائل مختلف اجتماعی و برگزاری مناسبت ها، در جامعه بهره برد.
اسحاقی، افزود: و بولتن هایی با محتوای آسیب های اجتماعی تولید و نشریاتی که در این زمینه فعالیت کنند تشویق شوند.

وی، با بیان این مطلب که ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، راه اندازی شده است، تصریح کرد: مطبوعاتی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند، حمایت می کنیم.

اسحاقی، ابراز داشت: سامانه ثبت نام اعضای خانه مطبوعات باز است و نشریاتی که به تازگی مجوز دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به این سایت، اطلاعات اعضا خود را ثبت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: تعدادی از نشریات که درخواست کاغذ داده بودند، سهمیه کاغذ را براساس ضریب انتشار دریافت کردند.

وی، با بیان این مطلب که خانه مطبوعات باید فعال تر و پویاتر از قبل فعالیت کند، عنوان کرد: پیشنهاد می کنم خانه مطبوعات واحد طراحی بولتن تحلیل محتوا در حوزه رسانه جنوب کرمان راه اندازی کند و ما نیز به صورت ویژه حمایت از این طرح حمایت می کنیم.

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان جشن های دهه کرامت برنامه های دهه کرامت اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اوقات فراغت خانه مطبوعات جنوب کرمان روز خبرنگار نشست جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است