Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:48:58 GMT

بازارچه دائمی صنایع دستی در دلفان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۶۲۸۸

بازارچه دائمی صنایع دستی در دلفان راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، سید امین قاسمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این بازارچه محصولات مختلف صنایع دستی شهرستان دلفان از جمله گلیم، ماشته، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، منبت کاری، نازک کاری چوب، چرم دوزی و همچنین محصولات صنایع دستی روستایی و عشایری عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه هفت غرفه در این بازارچه دایر است، افزود: در صورت استقبال هنرمندان و حمایت مسئولان شهرستان دلفان غرفه‌های جدید نیز اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گپردشگری لرستان اظهارداشت: بازارچه صنایع دستی دلفان واقع در کوچه مخابرات شهر نورآباد واقع شده و همه روزه از صبح تا عصر دایر است.

۷۲۷۴/‏۷۲۷۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در نشست هماهنگی جشنواره‌های گردشگری و میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: دهمین جشنواره «چومچه خاتون» یا طلب باران روز ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر گیوی شهرستان کوثر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره هرساله و براساس یکی از آئین‌های ریشه‌دار استان برگزار می‌شود که امسال دهمین دوره آن همراه با معرفی سایر آداب و رسوم شهرستان کوثر و با برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل گردشگری و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف استان، جشنواره‌های متعددی را در نظر گرفته‌ایم که در همین راستا جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون در شهرستان بیله‌سوار و جشنواره غذاهای سنتی در شهرستان گرمی طی روزهای گذشته برگزار شد.

محمدی ادیب با اشاره به سایر جشنواره‌های پیش‌رو نیز گفت: جشنواره طبخ آبزیان با همکاری اداره کل شیلات در شهرستان مشگین‌شهر و جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر هم برای روزها و ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6099524

دیگر خبرها

  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد