Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان فتنه‌گری‌های متعددی در این سال‌ها علیه انقلاب و نظام انجام دادند، اما موفق نشدند ضربه به پیکره نظام وارد کنند و همین امر موجب تغییر استراتژی آن‌ها در تقابل با نظام شد. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار رسول سنایی راد شامگاه گذشته در جمع پاسداران تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان با بیان اینکه تمدن اسلامی پناهگاه مستضعفان و آزادگان جهان است و مستکبران این را برنمی‌تابند اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل گروه‌های تکفیری، داعشی و القاعده را تشکیل و سازمان‌دهی کرده‌اند تا با تمدن ناب اسلامی مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اتحاد و همبستگی مسلمانان و ملت‌های مسلمان بهترین راه برای ناامیدی مستکبران در دستیابی به اهدافشان دانست و اظهار داشت: جوانان مؤمن، مسلمان و آزادی‌خواه با سلاح ایمان و عزمی راسخ به مستکبران عالم نشان دادند که چیزی جز شکست عاید گروهک‌های تکفیری و داعشی نخواهد شد و آن‌ها توان مقابله با مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه جهان ندارند.

گیلان| دشمن از هر ابزاری برای تغییر باور مردم ایران استفاده می‌کندامیر پوردستان: کوچک‌ترین تعرض دشمن ‌به ایران ‌با پاسخ محکم نیروهای مسلح روبه‌رو می‌شود‌ / پرچم مبارزه به ‌جوانان رسیدآل‌هاشم: استراتژی «نه جنگ نه مذاکره» مقام معظم رهبری دشمنان را سردرگم کرده است

سنایی‌راد به شکوه و عظمت جمهوری اسلامی ایران در چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد اشاره کرد و گفت: دشمنان فتنه‌گری‌های متعددی در این سال‌ها علیه انقلاب و نظام انجام دادند، اما موفق نشدند ضربه به پیکره نظام وارد کنند و همین امر موجب تغییر استراتژی آن‌ها در تقابل با نظام شد و گزینه نفوذ در عناصر داخلی را برگزیدند.

وی با اشاره به هشدارهای پی‌درپی رهبر معظم انقلاب از حربه نفوذ دشمنان در کشور و ارکان نظام گفت: برجام یکی از حربه‌های دشمنان است؛ شاهد هستیم که خود آمریکایی از عدم دستیابی به فواید برجام سخن می‌گویند و حال‌آنکه عده‌ای اصرار بر ادامه و باقی ماندن برجام دارند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع توانمندی‌های نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار نظامی کشور به مدد ریخته شدن خون شهدایی همچون تهرانی مقدم‌ها و شهدای هسته‌ای به‌دست‌آمده ‌و بنابراین لازم است از این اقتدار حفاظت و حراست شود.

سردار سنایی‌راد با تأکید بر اینکه اعتماد به دشمنان نظام و انقلاب نه منطقی است و نه عقلانی تصریح کرد: دیپلماسی غربی یکی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است.

وی اظهار داشت: بصیرت، هوشیاری و پیروی از منویات ولایت‌فقیه بهترین راهکار غلبه بر دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان این مرزوبوم است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست ستاد گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: در دهه کرامت مناسبت سالروز ولادت سه تن از بزرگان دینی را داریم که پرداختن به شخصیت و زندگی آنها می‌تواند ما را در تبیین و تقویت معارف ولایی و دینی کمک بسزایی کند.

وی افزود: هر قدر بر معارف الهی و ولایی جامعه بیفزاییم به همان میزان جامعه را در برابر آسیب‌ها مصون نگه داشته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان موفقیت‌آمیز بوده و امروز این معارف حتی در کشور‌های غربی نیز نفوذ کرده است، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که دانشجویان آمریکایی آگاه و بیدار شده و در برابر استکبار بلند شده‌اند که این حرکت‌ها آثار و برکات صدور انقلاب است.

بیشتر بخوانید

در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم

وی بیان داشت: این در حالی است که باید در تقویت و تبیین معارف دینی و ولایی در داخل کشور اقدامات بیشتری انجام دهیم و از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: معارف الهی در دل‌ها نفوذ پیدا می‌کند، چون با فطرت انسان‌ها و عقلانیت سازگار است و در همین راستا کسی نمی‌تواند جلوی نفوذ معارف ولایی انقلاب اسلامی ایران را بگیرد.

وی تصریح کرد: اسلام ناب غنی از اخلاق و معرفت است و در دین ما کمبودی وجود ندارد از همین رو باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در تبیین معارف دین به ویژه برای نسل جوان کوتاهی نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت مبتنی بر تولید محتوا باشد، ادامه داد: فضاسازی مهم است، اما از آن مهمتر اجرای برنامه‌های تبیینی است.

گفتنی است؛ دهه کرامت ۱۴۰۳ از جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و یکم ذی‌القعده ۱۴۴۵ شروع می‌شود و تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ۱۱ ذی‌القعده ۱۴۴۵ ادامه دارد.

دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

در دهه کرامت برنامه‌های جشن و شادی در ایران برگزار می‌شود و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز‌های یکم ذی‌القعده به عنوان روز دختر، پنجم ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک، ۶ ذی‌القعده روز بزرگداشت احمد بن موسی بن جعفر معروف به شاهچراغ و ۹ ذی القعده روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند