Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا مقابل برزیل شکست خورد تا ناکامی لیونل مسی در تیم ملی کشورش همچنان تداوم داشته باشد.

برزیل با نتیجه 2 بر صفر مقابل آرژانتین پیروز شد، اما مسی در پایان بازی اعتقاد داشت که اگر داوری کلمبیایی مسابقه از VAR استفاده می کرد، نتیجه بازی برخلاف نتیجه پایانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی مدعی است که داور مسابقه پنالتی دنی آلوز روی آگوئرو را اگر VAR می داد، حتما آرژانتین مالک پنالتی می شد و به گل می رسید.

مسی در این باره تاکید کرد: خطای آلوز روی آگوئور در محوطه هجدهم قدم بود و پنالتی محرز بود، اما داور آن حرکت را خطا اعلام نکرد و برزیل هم روی ضد حمله به گل رسید.

وی افزود: برزیلی‌ها برتر از ما نبودند، اما نمی دانم چرا در این دیدار خبری از VAR نبود و این موضوع برایم باورنکردنی است. واقعا داور بازی با سوت‌هایش ما را از بازی خارج کرد. او بارها در زمین از من خواست که محترمانه رفتار کنیم و به نظرم بازیکنان آرژانتین نیز با محترمانه بازی کردند، اما ما از طرف داور احترامی ندیدیم.

مسی گفت: همه کارت های داور برای ما بود و برزیلی‌ها هیچ سهمی در این بین نداشتند. امیدوارم بودم که داور کاری انجام دهد، اما این امکان نداشت چون برزیلی ها همه چیز را مدیریت کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی فوتبال کوپا آمریکا برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم

ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از برد در بازی دوم فینال خوشحالیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی بعد از برد مقابل الریاضی لبنان در بازی دوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا توضیح داد: حریفی که امروز با آنها بازی کردیم از نظر هزینه و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند. آن‌ها پنج بازیکن خارجی داشتند و ما فقط یک خارجی داشتیم.

ملی‌پوش و ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: به خاطر باخت بد در لبنان مهم بود که این بازی را مقابل هواداران عزیز خود با برد پشت سر بگذاریم و از این جهت خوشحالم و به کادر فنی تبریک می‌گویم. از هواداران خودمان نیز بسیار تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم.

گارد تیم شهرداری گرگان درباره علاقه خود برای بازی مقابل الریاضی در فینال سوپر لیگ غرب آسیا نیز گفت: سال قبل ما به این تیم باختیم و از این رو برای ما و خودم ارزشمند بود که این تیم را با تیم شهرداری گرگان ببریم. البته هنوز چیزی تمام نشده و ما کاملا خوشحال نیستیم، تمام تمرکز خودمان را برای بازی بعد در لبنان میگذاریم.

او با اشاره نبود یار خارجی دوم در ترکیب شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: امیدوارم با جذب بازیکن خارجی دوم تیم خودمان را برای بازی‌های بعد تقویت کنیم. از ویل چری تشکر می‌کنم که در دفاع و حمله با تمام وجود بازی کرد و یک انرژی خوبی به تمام بازیکنان داد.

واحدی در پایان گفت: بسیار مهم بود که این بازی را ببریم و از این جهت خوشحالم. از الان برای بازی سوم در لبنان آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این هواداران پر شور خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست