Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حمیدرضا رحمانی مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: به منظور تامین نهاده‌های مورد نیاز برای تولید محصولات کشاورزی این مقدار کود شامل ۳ هزار و ۳۷۱ تن اوره، ۴۸۰ تن فسفات و ۵۱۵ تن پتاس بود که توسط ۱۱ واحد کار گزاری مجاز عرضه و در اختیار کشاورزان این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی با بیان اینکه استفاده بجا و بهینه از کود‌های شیمیایی علاوه بر حفظ محیط زیست، نقش اساسی در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و حفظ امنیت غذایی دارد افزود: کشاورزان قبل از استفاده از هر نوع کود نسبت به انجام آزمون خاک و کوددهی بر اساس نتایج آزمایش خاک اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: کشاورزان از خرید کود از فروشندگان غیرمجاز خودداری کنند و در موقع خرید هرگونه مواد کودی، شماره ثبت درج شده بر روی بسته‌بندی‌ها، تاریخ تولید و انقضاء کود را مدنظر قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند
انتهای پیام/س   توزیع کود شیمایی در بین کشاورزان شهرستان بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۷۷ تن کلزا در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از پیش بینی تولید ۷۷ تن کلزا در مزارع این شهرستان خبر داد.
نصراله پورحسین باقری با اشاره به شرایط آب و هوایی غالب شهرستان بابلسر گفت: پیش بینی می‌شود برداشت کلزا از هفته آینده در این شهرستان آغاز شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با بیان اینکه ۳۵ هکتار اراضی زراعی این شهرستان به کشت دانه روغنی کلزا اختصاص یافت، افزود: پیش‌بینی می‌شود با متوسط عملکرد ۲ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم در هکتار ۷۷ تن کلزا در مزارع این شهرستان تولید شود.
این مسوول تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده نماینده شرکت توسعه کشت دانه‌های روغنی در منطقه بهنمیر به عنوان نماینده خرید کلزا آماده خرید محصول تولیدی کشاورزان این شهرستان است.
وی گفت: بر اساس دستورالعمل تعیین شده، قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم کلزا با احتساب ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۵۰ هزار ریال است که در صورت داشتن رطوبت یا ناخالصی بیشتر، قیمت خرید محصول کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت ۱۴۰ تن گل محمدی از باغات گناباد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • پیش‌بینی تولید ۷۷ تن کلزا در بابلسر
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • تولیدهندوانه بافلزات سنگین/سلامت محصولات کشاورزی چقدرتضمین می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر