Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:28:32 GMT

اتحادیه باشگاه ها و برگزاری تورنمنت چهار جانبه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۶۵۰۷

اتحادیه باشگاه ها و برگزاری تورنمنت چهار جانبه

اتحادیه باشگاه ها قصد دارد پیش از شروع بازی های لیگ برتر تورنمنت چهارجانبه ای را در دو استادیوم انقلاب کرج و شهدای شهر قدس برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه باشگاه ها برای برگزاری این تورنمنت از تیم های متعددی دعوت کرده است. از جمله استقلال و پرسپولیس که از بین این دو تیم حضور یک تیم در تورنمنت نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا، پیکان، صنعت نفت، سپاهان و... دیگر تیم هایی هستند که از آنها خواسته شده نظر خود را در مورد حضور در تورنمنت چهارجانبه اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران اعلام کنند.

 

گفتنی است در فوتبال حرفه ای اتحادیه باشگاه های فوتبال برگزار کننده بازی های لیگ است اما در ایران هنوز این توافق بین اتحادیه باشگاه ها و فدراسیون فوتبال انجام نشده است و کماکان فدراسیون فوتبال بازی های لیگ را برگزار می کند.

 

قرار است این بازی ها در دو استادیوم انقلاب کرج و شهدای شهر قدس برگزار شود. با توجه به احتمال تاخیر در زمان برگزاری بازی های فصل جدید، جدال دوستانه تیم ها در روزهای آتی رونق بیشتری خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند